  • 1. Data: 2017-09-17 15:14:08
    Temat: Likwidacja zgubionego wyposażenia
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mam w ewidencji ŚT i wyposażenia kilka drobnych pozycji, których
    fizycznie nie ma. Były wpisane do ewidencji i jednorazowo zamortyzowane.
    Przykład: A. słuchawka bluetooth do telefonu - gdzieś mi musiała wypaść
    i przepadła. B. suwmiarka elektroniczna - przepadła podczas wykonywania
    rac serwisowych u klienta.
    Jak należy prawidłowo rozwiązać problem tych braków? Odkupić z własnej
    kieszeni (niechętnie)? Spisać jakiś protokół zagubienia i zdjąć z ewidencji?
    Jacek

  • 2. Data: 2017-09-17 17:49:26
    Temat: Re: Likwidacja zgubionego wyposażenia
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-09-17 o 15:14, Jacek pisze:
> [...]
    > Jak należy prawidłowo rozwiązać problem tych braków? Odkupić z własnej
    > kieszeni (niechętnie)? Spisać jakiś protokół zagubienia i zdjąć z

    Tak z ciekawości zapytam: po co ewidencjonować tak mało wartosciowe
    składniki majątku jak słuchawka czy suwmiarka?
    Graniczna wartość, która by wymagała ujęcia w ewidencji wyposażenia, to
    chyba 1500zł - o ile dobrze pamiętam. No chyba, że to jakaś supersłuchawka
    albo supersuwmiarka, ale wtedy pewnie byś bardziej rozpaczał :-)

    Jeśli już tam się znalazły te rzeczy, to co przeszkadza
    likwidować wpisem: zaginęła w dniu....itp.?

  • 3. Data: 2017-09-18 00:33:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Sep 2017 15:14:08 +0200, Jacek napisał(a):
> [...]
    > kieszeni (niechętnie)? Spisać jakiś protokół zagubienia i zdjąć z ewidencji?

    Ale twoja firma, czy tylko tam pracujesz ?

    W swojej ... chyba nic nie trzeba ... tylko najpierw przeczytac ustawe
    o gospodarce odpadami ...

    J.