  • 1. Data: 2003-03-16 13:00:10
    Temat: Mycia samochodu-odliczenie
    Od: "Sebbie" <s...@p...com.pl>

    Witam,
    czy ktos z grupowiczow moze mi odpowiedziec czy mycie samochodu firmowego
    moze byc kosztem? Prowadze mala firme, mam samochod. Nigdy nie bylo z tym
    problemow, ostatnio urzad skarbowy zakwestionowal mi takie odliczenia.
    Gdzie moge znalezc jakies przepisy na ten temat?
    Dzieki za info,
    Pozdrawiam,
    Sebbie

  • 2. Data: 2003-03-16 14:01:03
    Temat: Re: Mycia samochodu-odliczenie
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Sebbie" <s...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > problemow, ostatnio urzad skarbowy zakwestionowal mi takie odliczenia.
    > Gdzie moge znalezc jakies przepisy na ten temat?
    Nigdzie nie ma sprecyzowne dokładnie co jest kup jest tylko wykaz co nie
    jest kup takiej pozycji jak mycie samochodu firmowego napewno tam nie
    ma.Oczywisście nie jest to związane bezpośrednio z przychodem ale gdy chceć
    zaliczyć w kup to co przynosi bezpośrednio przychód to chyba wiele kosztów
    należałoby by wyrzucić,Ja też wliczam do kup.mycie samochodu i jakoś nie
    wyrzucał mi US .Jaki był argument US że ci to wyrzucili.?
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-16 14:10:46
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Wioletta Pikorska chwycił(a) pióro i napisał(a):
> [...]
    > kosztów należałoby by wyrzucić,Ja też wliczam do kup.mycie samochodu i
    > jakoś nie wyrzucał mi US .Jaki był argument US że ci to wyrzucili.?

    Pewnie za często mył,a za mało jeździł :-)))
    A może firmowy znaczy co innego niż myślisz?

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 4. Data: 2003-03-16 14:25:39
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiele
    >
    > Pewnie za często mył,a za mało jeździł :-)))
    > A może firmowy znaczy co innego niż myślisz?

    ---------------------------------------
    A jak ty sądzisz że firmowy to nie firmowy .Pytanie niczym z posiedzenia
    wczorajszej komisji.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-03-16 17:46:25
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > Gdzie moge znalezc jakies przepisy na ten temat?

    kodeks drogowy nakazuje zachowac tablice rejestracyjne widoczne i czytelne,
    wiec wg mnie spokojnie mozna to przypisac do kup gdyz czystosc samochodu
    jest niezbedna do uzywania samochodu ktory jest w twoim przypadku pojazdem
    firmowym.

    vladi

  • 6. Data: 2003-03-17 15:34:15
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Wioletta Pikorska chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > A jak ty sądzisz że firmowy to nie firmowy .Pytanie niczym z
    posiedzenia
    > wczorajszej komisji.

    Trzeba się dostosowywać do otaczającej nas rzeczywistości :-)))
    Nieraz spotkałem się z sytuacją,że podatnik nazywał firmowym bo używał go
    w swojej firmie.O EŚT coś słyszał,ale co to za twór to nie wiedział.Stąd
    moje wątpliwości.

  • 7. Data: 2003-03-17 15:35:50
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    vladi chwycił(a) pióro i napisał(a):
> [...]
    czystosc
    > samochodu jest niezbedna do uzywania samochodu ktory jest w twoim

    E tam,to nie argument-tablice można przetrzeć (mokrą ,suchą ) ścierką i
    już są czytelne :-)))

  • 8. Data: 2003-03-17 17:13:16
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

> [...]
    > w swojej firmie.O EŚT coś słyszał,ale co to za twór to nie wiedział.Stąd

    -----------------------------
    OK przyjmuje argumenty może pytający coś jeszcze wyjaśni
    Wiola

  • 9. Data: 2003-03-17 19:58:02
    Od: "Sebbie" <s...@p...com.pl>

    US nie podal zadnego konretnego argumentu. kontaktowale sie z moim
    ksiegowym, ktory taka informacje dostal z US, ze nie ma mozliwosci odliczen
    za mycie.
    uklo,
    Sebbie

  • 10. Data: 2003-03-17 20:03:04
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    > US nie podal zadnego konretnego argumentu. kontaktowale sie z moim
    > ksiegowym, ktory taka informacje dostal z US, ze nie ma mozliwosci
> [...]

    Ale podaj wiecej szczegolow.

    1. Ksiegowy zadzwonil tak z glupia frant i zapytal sie o myjnie.
    Jezeli tak to odpowiedz urzedu wcale mnie nie dziwi. Nie takie bzdury mozna
    uslyszec.
    (Swoja droga po co ksiegowy dzwonil to nie rozumiem).

    2. Napisales, ze US "zakwestionowal".
    A konkretnie jak zakwestionowal ?
    Masz kontrole z US i przewalaja Ci kwity pod katem kosztow ?
    Dali to do protokolu czy tylki "bąkneli" pod nosem.

    Jak nie wyjasnisz dokladniej sytuacji, to my nic nie pomozemy.
    A potem tworzą sie te slynne mity "slyszalem, ze nie mozna..." ktore
    uwielbia Maddy.

    Pozdrawiam,
    Karol