  • 1. Data: 2005-05-05 10:14:00
    Temat: Odnaleziona faktura??
    Od: Mariusz<m...@t...pl>

    Witam, niedawno odnalazła się faktura sprzed około 2 miesięcy. Co mogę z nią
    zrobić??, jak to zaksięgować (daty?), faktura jest kosztowa, tzn za zakup telefonu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-05-05 13:53:24
    Temat: Re: Odnaleziona faktura??
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nią
    > zrobić??, jak to zaksięgować (daty?), faktura jest kosztowa, tzn za zakup

    udac ze sie nie znalazla , poprosic dostawce o duplikat i zaksiegowac
    normalnie jakby nigdy nic

  • 3. Data: 2005-05-05 13:54:09
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d5d7mq$p36$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Mariusz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > udac ze sie nie znalazla , poprosic dostawce o duplikat i zaksiegowac
    > normalnie jakby nigdy nic

    aha - ksiegowac pod data wystawienia duplikatu