  • 51. Data: 2009-01-31 19:32:35
    Temat: Re: Office SB 2007 - zakup na DG [OT]
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Kotlet mielony pisze:

    > Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał
    > w wiadomości news:gluold$ls9$2@news.interia.pl...

    wse_thread/thread/28c86f2d0e73b234?q=#e9e8ef31578052
    2a

    > a cos wiecej mozesz napisac?
    > Bo wiesz rozbraja mnie jak ktos w ogloszeniu wymaga kawalka kodu i dla
    > niego jest lepszy programista co uzywa skom plikowanych wyrazen czy
    > wszystko w pakuje w jakies pokrecone klasy podczas gdy to samo mozna w
    > prostszy sposob zrobic.

    Jestem programistą i dla mnie jakość kodu jest najważniejsza :-)
    Oczywiście podstawowe pytanie jest, co kto pod pojęciem "jakość" rozumie.
    A Twoje ogłoszenie dla mnie nie sugerowało prostego programowania, a
    raczej byle jakie.
    Bałbym się zajrzeć w kod napisany jako odpowiedź na to ogłoszenie, a tym
    samym komuś to sprzedać. Założę się, że nikt poza twórcą nie ruszyłby
    takiego programu, a i twórca przy rozbudowie się pogubi...
    No chyba, że mówimy o programikach, które powstają na zaliczenie w jeden
    wieczór.
    Ale już totalny OT się zrobił
    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 52. Data: 2009-01-31 19:34:39
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Kotlet mielony pisze:
    > exportu do pdfa do czego uzywam
    > open office,

    A do tego to lepiej jakąś drukarkę pdf zainstalować - pdfcreator albo
    bullzip pdf printer

  • 53. Data: 2009-01-31 19:53:08
    Temat: Re: Office SB 2007 - zakup na DG
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 31-01-2009 o 20:27:30 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 09:59
    > (autor Tomek
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <op.uol5woupl60ql1@unk>):

    > No ale pytam, gdzie sieją... Bo ja korzystam z wersji Pobierz nagminnie i
    > same straty im przynoszę :D

    Piszą na swojej stronie tak, jakby LGPL i wersja darmowa to było jakieś
    upośledzone badziewie którego używanie jest ryzykowne.
    Do tego mają krętacze licencje - zastępujące wg nich LGPL,
    co jest złamaniem LGPL.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 54. Data: 2009-01-31 20:10:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 20:53
    wasz znak: <op.uomz6utcl60ql1@unk>):

> [...]
    > upośledzone badziewie którego używanie jest ryzykowne.
    > Do tego mają krętacze licencje - zastępujące wg nich LGPL,

    No tak, na to zwróciłem uwagę już kiedyś. Niestety to jest właśnie wada WO.
    Nie da się na nim zarabiać :(. A jak się nie zarabia, to rozwój jest taki
    sobie. W efekcie OOo umiera. Dlatego nie burzę się na te drobne nadużycia,
    bo dzięki nim ktośtam cośtam jeszcze dłubie.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 55. Data: 2009-01-31 20:18:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-31, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > upośledzone badziewie którego używanie jest ryzykowne.
    > Do tego mają krętacze licencje - zastępujące wg nich LGPL,

    Jesteś pewny? Bo _L_GPL się właśnie charakteryzuje tym, że prace
    bazujące na kodzie z tej licencji, nie muszą być GPL. Innymi słowy
    ta licencja nie zaraża (co innego GPL).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 56. Data: 2009-01-31 21:19:01
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 31-01-2009 o 21:18:28 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jesteś pewny? Bo _L_GPL się właśnie charakteryzuje tym, że prace
    > bazujące na kodzie z tej licencji, nie muszą być GPL. Innymi słowy

    Oczywiście, swoje szablony moga mieć na swojej licencji, swoje
    moduły też. Ale podejrzewam że ich wkład stanowi max. 0,1% całości,
    a chcą licencjonować na swoich warunkach całość.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 57. Data: 2009-01-31 21:54:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 22:19
    wasz znak: <op.uom35zx1l60ql1@unk>):

    > Oczywiście, swoje szablony moga mieć na swojej licencji, swoje
    > moduły też. Ale podejrzewam że ich wkład stanowi max. 0,1% całości,
    > a chcą licencjonować na swoich warunkach całość.

    No bo całość jest pochodna. Jak napiszę program korzystający z GTK+ to
    będziesz liczył ile mam linii kodu, a ile GTK? Tworzę produkt pochodny i
    już.

  • 58. Data: 2009-01-31 22:31:26
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:
    > Oczywiście, swoje szablony moga mieć na swojej licencji, swoje
    > moduły też. Ale podejrzewam że ich wkład stanowi max. 0,1% całości,
    > a chcą licencjonować na swoich warunkach całość.

    Ich prawo. Tak działa LGPL. Produkt możesz zmaknąć (w majestacie
    licencji LGPL) i nikomu nic sdo tego.

    Piotrek

  • 59. Data: 2009-01-31 22:45:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 31 Jan 2009, Tomek wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Spróbuj kupić jakiś pudełkowy soft za granicą, przywieźć
    > i nie oclić albo nie opapierkować jako WNT.

    Widocznie granicę przekracza "towar" a nie WNiP "bez względu
    na formę" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 60. Data: 2009-02-01 00:18:26
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 31-01-2009 o 23:31:26 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > Ich prawo. Tak działa LGPL. Produkt możesz zmaknąć (w majestacie
    > licencji LGPL) i nikomu nic sdo tego.

    Ale jaki produkt? To co jest na LGPL z definicji zamknięte być nie może.
    Tak więc ich licencje moga co najwyżej dotyczyć ich elementów,
    a to bynajmniej już nie wynika z ich strony ani z treści tych licencji.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek