  • 1. Data: 2004-03-08 09:19:37
    Temat: PIT-8A
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Upewnijcie mnie - dobrze widze że PIT-8A składa się w tym roku do
    20-tego? A co za tym idzie podatek płaci tez do 20-tego.
    Jestem mocno niedospana więc moze mam halucyjnacje. ;-)

    Maddy z miła perspektywa potrzymania kupki pieniędzy o 2 tygodnie
    dłużej niż przewidywano.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2004-03-08 09:27:43
    Temat: Re: PIT-8A
    Od: bubbbbaaaaa <1...@w...pl__________WYWAL>

    > Upewnijcie mnie - dobrze widze że PIT-8A składa się w tym roku do
    > 20-tego? A co za tym idzie podatek płaci tez do 20-tego.
    > Jestem mocno niedospana więc moze mam halucyjnacje. ;-)

    dobrze widzisz ;-)) choc przyznam sie ze tez mi umknelo ;-))

    bubbaaaaa

  • 3. Data: 2004-03-08 09:37:57
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Najpierw pobier z Urzędu Skarbowego nowy druk PIT 8A, a upewnisz się, że na
    pewno do 20 miesiąca następnego w którym pobrano podatek Druk PIT 8 A z
    I.2004 (11).
    Cyt: Termin Składania: do 20 dnia miesiaca następującego po miesiącu, w
    którym pobrano podatek.
    TH

  • 4. Data: 2004-03-08 10:26:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <c2hdsl$jpf$1@atlantis.news.tpi.pl>, Maddy wrote:
> [...]
    > Jestem mocno niedospana więc moze mam halucyjnacje. ;-)
    >
    > Maddy z miła perspektywa potrzymania kupki pieniędzy o 2 tygodnie

    A w jakich sytuacjach się tego pita składa? Widzę że to co miesiąc za
    jakieś zaliczki, no i teraz mam wątpliwości, czy nie powinienem oprócz
    PIT-4 wysłać w związku z umową o dzieło...
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2004-03-08 10:39:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > A w jakich sytuacjach się tego pita składa? Widzę że to co miesiąc za
    > jakieś zaliczki, no i teraz mam wątpliwości, czy nie powinienem oprócz
    > PIT-4 wysłać w związku z umową o dzieło...

    Składa sie toto przy róznych dziwnych wypłatach opodatkownych
    *ryczaltowo* w przyapdku gdy ryczalt pobiera płatnik - w moim przypakdu
    to dywidenda z sp. z o.o.
    Poza tym podatek od nagród, odsetek bankowych (banki toto składają
    pobierając belkowe), od niektórych odszkodowań, dochody z tytułu udziału
    w róznych funduszach itp.

    Nie ma to nic wspólnego z umowami cywilno-prawnymi typu o dzieło czy
    zleceia.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2004-03-08 10:41:45
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > A w jakich sytuacjach się tego pita składa? Widzę że to co miesiąc za
    > jakieś zaliczki, no i teraz mam wątpliwości, czy nie powinienem oprócz

    Gwoli ścislości to nie są ZALICZKI. Gdzie ty to "widzisz" ;-)
    To jest zryczałtowany podatek od niektórych dochodów. Tego sie potem
    nigdzie nie rozlicza dalej. Pobrane, zapłacone, zapomniane.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl