  • 1. Data: 2005-02-24 11:44:04
    Temat: Rozliczenie PIT z współmałzonkiem
    Od: Catalyst <c...@i...pl>

    Witam,
    jak to jest z tym rozliczeniem PIT 37 razem z współmałżonkiem?

    http://www.pit.pl/pages/i/823.php

    Związek zawarłem 23 lipca 2004 - kiedy będę mógł rozliczać wspólnie
    (współmałżonek nie pracuje)

    Pozdr
    CAT

    --
    Mógłbym nazwać to miejsce Zakątkiem Prosiaczkopuchatka, gdyby Zakątek
    Puchatka nie brzmiało lepiej jako krótsze i bardziej zakątkowe.

    Przy odp. na PRIV wytnij cyfry z adresu

  • 2. Data: 2005-02-24 11:53:24
    Temat: Re: Rozliczenie PIT z współmałzonkiem
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Catalyst" <c...@i...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > http://www.pit.pl/pages/i/823.php
    >
    > Związek zawarłem 23 lipca 2004 - kiedy będę mógł rozliczać wspólnie

    link który podałeś dotyczy wątpliwości gdy małżeństwo trwało cały rok,
    natomiast wspólność majątkowa była przez część roku (np. zawarto umowę o
    rozdzielności majątkowej)

    W naszym przypadku nie ma wątpliwości, nie możemy się rozliczyć ze
    współmałżonkiem za rok 2004 (piszę w naszym, bo ja wyszłam za mąż 24 lipca
    2004). Wspólne rozliczenie dopiero za rok 2005.

    pzdr
    Magdi

  • 3. Data: 2005-02-24 12:21:48
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > jak to jest z tym rozliczeniem PIT 37 razem z współmałżonkiem?

    możesz się rozliczać za cały rok w którym byłeś w związku małżeńskim

    czyli w Twoim przypadku za rok 2005 (do 30 kwietnia 2006)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )