  • 1. Data: 2004-05-15 11:30:40
    Temat: Rozporządzenia do VAT
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Trochę mnie nie było w kraju i wypadłem z obiegu - czy ktoś ma może spis
    rozporządzeń do nowej ustawy? Linki do jakichś PDFów byłyby marzeniem... ;)
    Czytam grupę i czytam i mój mętlik się tylko powiększa, bo tutaj dyskusje o
    jakichś rozporządzeniach obowiązujących z datą wsteczną itd ;)
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-05-15 13:04:11
    Temat: Re: Rozporządzenia do VAT
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message
    .
    > Trochę mnie nie było w kraju i wypadłem z obiegu - czy ktoś ma może spis
    > rozporządzeń do nowej ustawy? Linki do jakichś PDFów byłyby marzeniem...
    ;)
    > Czytam grupę i czytam i mój mętlik się tylko powiększa, bo tutaj dyskusje
    > jakichś rozporządzeniach obowiązujących z datą wsteczną itd ;)
    > --
    > Samotnik

    niezawodne www.mf.gov.pl jest ustawa i rozporządzenia też

    Magdi

  • 3. Data: 2004-05-15 15:28:19
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sat, 15 May 2004 15:04:11 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Magdalena
    napisał(a):

    > "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message
    .
    > ;)
    >
    > niezawodne www.mf.gov.pl jest ustawa i rozporządzenia też
    >
    > Magdi

    Ustawa jest tez na isip.sejm.gov.pl. Gorzej z rozporzadzeniami. Czesc jest
    opublikowana ( sa teksty ), czesc jest tylko wymieniona ze opublikowane ale
    bez tekstu, a do dzisiaj ( do nr 91 Dz.U.)nie opublikowano jeszcze MZ
    najwaznieszych rozporzadzen ( w prawie wykonania niektorych przepisow...
    oraz dotyczace zwrotow i faktur ).
    Czyli nie zostaly one jeszcze oficjalnie opublikowane ( a obowiazuja od 1
    maja ). Ciekawe co z tymi co nie maja dostepu do internetu ?

    --
    Mieczysław
    ----