  • 1. Data: 2004-05-14 20:46:47
    Temat: zasilek chorobowy
    Od: "rad" <r...@o...pl>

    Jestem na zwolnieniu lekarskim od 15.02 do dziś.

    29.02 rozwiązałem umowę o pracę.

    Czy pracodawca od 15.02 do 29.02 wypłacając mi chorobowe musi odprowadzać
    składki na ubezpieczenie społ.. i zdrowotne.

    Czy ZUS wypłacając mi zasiłek po 29.02 odprowadza tylko podatek czy tez
    składki na ubezp. społ. i zdrowotne.
    r.

  • 2. Data: 2004-05-14 21:18:40
    Temat: Re: zasilek chorobowy
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "rad" <r...@o...pl> wrote in message news:c83bc0$g5u$1@opal.futuro.pl...
    > Jestem na zwolnieniu lekarskim od 15.02 do dziś.
    >
    > 29.02 rozwiązałem umowę o pracę.
    >
    > Czy pracodawca od 15.02 do 29.02 wypłacając mi chorobowe musi odprowadzać
    > składki na ubezpieczenie społ.. i zdrowotne.

    społeczne nie, zdrowotne i podatek tak

    > Czy ZUS wypłacając mi zasiłek po 29.02 odprowadza tylko podatek czy tez
    > składki na ubezp. społ. i zdrowotne.

    społeczne nie, zdrowotne i podatek tak

    Magdi

  • 3. Data: 2004-05-14 21:27:30
    Od: "rad" <r...@o...pl>

    To czemu na odcinku pocztowym z ZUS jest:

    pozycje

    Dochód: kwota
    Zaliczka na podatek: kwota
    Składka na ub. zdr. O/NFZ nr: nic

    pozd r.

  • 4. Data: 2004-05-15 07:51:39
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "rad" <r...@o...pl> wrote in message news:c83doc$n43$1@opal.futuro.pl...
    > To czemu na odcinku pocztowym z ZUS jest:
    >
    > pozycje
    >
    > Dochód: kwota
    > Zaliczka na podatek: kwota
    > Składka na ub. zdr. O/NFZ nr: nic
    >
    > pozd r.

    moja pomyłka.
    ZUS od zasiłku chorobowego potrąca jedynie podatek, żadnych składek

    Magdi