  • 1. Data: 2004-02-13 11:15:34
    Temat: Ryczałt samochodowy i Lista płac
    Od: "El_Chueco" <j...@w...no.spam.pl>

    Drodzy Grupowicze :)
    Szukam rozwiazania mojego problemu, a mianowicie szukam jakie jest
    opodatkowanie ryczałtów samochodowych - jak to policzyć, i jakis jest %
    :) A co do drugiego tematu to nie wim czy ktos ma - ale bylbym wdzieczny
    za przeslanie kalkulatora ktory wylicze liste plac (ale za stycen 2004
    rok :) Bylbym zobowiazany gdyby ktos mi pomogl rozwiazac te dwa problemy
    PS ktos ju przesyalal do ZUS'u droga "elektroniczna" deklaracje?

    --
    Grupowicze Wszystkich Krajów Łaczcie Się!!
    El_Chueco's & Sis. White Yari's WRC PMS

  • 2. Data: 2004-02-13 11:21:15
    Temat: Re: Ryczałt samochodowy i Lista płac
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik El_Chueco napisał:

    > PS ktos ju przesyalal do ZUS'u droga "elektroniczna" deklaracje?

    Sytaj "kto nie". Będzie łatwiej policzyc ;-)

    Płatnikowe wątki to myslisz działalnośc czysto hobytyczna?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-02-13 11:27:25
    Od: "El_Chueco" <j...@w...no.spam.pl>

    > Sytaj "kto nie". Będzie łatwiej policzyc ;-)
    >
    > Płatnikowe wątki to myslisz działalnośc czysto hobytyczna?
    Dlaczego? Az takie to wredne? Nie da sie przesylac? Bo nie rozumiem :)
    (a szczerze powiedizawsz to nie chce mnie sie czytac tych wszystkich
    watkow o platniku)

  • 4. Data: 2004-02-13 11:27:32
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > Sytaj "kto nie". Będzie łatwiej policzyc ;-)
    >
    > Płatnikowe wątki to myslisz działalnośc czysto hobytyczna?

    Hobbystyczna. Ups

    Maddy cokolwiek głodna

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-02-13 11:37:38
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Dlaczego? Az takie to wredne? Nie da sie przesylac? Bo nie rozumiem :)
    > (a szczerze powiedizawsz to nie chce mnie sie czytac tych wszystkich
    > watkow o platniku)

    No jak Tobie sie nie chce czytac to mnie sie nie chce pisać.

    Dość powiedzieć tylko że liczba błędów jest przez fachowoców oceniana w
    dziesiątkach.

    Pytałes kto używał? Ja np.
    I na pewno duża częśc użytkowników tej grupy.
    Lepszej opowiedzi nie dostaniesz, raczej nie licz że wszyscy podniosa
    rece a Ty zrobisz sobie listę ;-)

    Bo jak masz jakies konkretne pytania to niestety musisz je zadać.
    Czasem się zdarzaja tu tacy co wróża, ale tez nie w tak szerokim
    zakresie ;-)

    Maddy nie jasnowidz

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2004-02-13 12:43:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik El_Chueco napisał:

    > Innymi slowy mowisz ze przy wysylaniu deklaracji powstaja bledu i jest
    > kupa?

    O Boże, nastepny ktoremu zdolnośc pisania odebrała zdolnośc czytania.

    Poczytaj archiwum albo zadawaj konkretne pytania, a nie marudź.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl