  • 1. Data: 2013-11-03 17:27:01
    Temat: Tak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost]
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Jeśli TVN wyemitował ogłoszenie Wałęsy, w którym ten przeprasza sam
    siebie, a następnie zwrócił mu pieniądze, które były prezydent musiał za
    te ogłoszenie zapłacić, to czy jest to darowizna, od której Wałęsa
    winien zapłacić podatek? Otóż ten problem bardzo sprytnie rozwiązano...

    http://niewygodne.info.pl/artykul/00572-tvn-zwraca-w
    alesie-23-tys-zl.htm
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-11-03 18:21:42
    Temat: Re: Tak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost]
    Od: Maciek <m...@e...info.costam.pl>

    begin o nicku Krzysztof 45 napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

> [...]
    > te ogłoszenie zapłacić, to czy jest to darowizna, od której Wałęsa
    > winien zapłacić podatek? Otóż ten problem bardzo sprytnie rozwiązano...
    I w którym niby momencie powstaje obowiązek podatkowy?
    Jak zwracają ci kasę w sklepie, bo zrezygnowałeś z transakcji, to też
    dostajesz darowiznę i płacisz podatek?

    M.

  • 3. Data: 2013-11-03 18:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > te ogłoszenie zapłacić, to czy jest to darowizna, od której Wałęsa
    > winien zapłacić podatek? Otóż ten problem bardzo sprytnie rozwiązano...

    ROTFL
    23 tys? To mają byc dla Wałęsy jakies pieniądze?
    Chyba nie wiesz, ile on zarabia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 4. Data: 2013-11-03 19:29:35
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-03 18:59, Budzik pisze:

    > 23 tys? To mają byc dla Wałęsy jakies pieniądze?

    Nie. To przykład że nawet z ochłapów nie odprowadza podatku.

  • 5. Data: 2013-11-03 19:36:58
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...peel>

    W dniu .11.2013 o 18:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    alesie-23-tys-zl.htm

    > ROTFL
    > 23 tys? To mają byc dla Wałęsy jakies pieniądze?
    > Chyba nie wiesz, ile on zarabia...

    Na pewno b. dużo, skoro chodzi w dziurawych skarpetkach ;) Chyba, że to
    taka nowa moda wśród bogatych? :D

  • 6. Data: 2013-11-03 20:01:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 45 wrote:
> [...]
    > te ogłoszenie zapłacić, to czy jest to darowizna, od której Wałęsa
    > winien zapłacić podatek? Otóż ten problem bardzo sprytnie rozwiązano...

    to nie o to poszło.
    Poszlo o ambicje.
    Chodziło o to jak miec przeprosiny od wyszkowskiego, tak zeby nie trzeba
    było wydawac z wlasnej kieszeni bo wiadomo, ze wyszkowski za to nie
    zapłaci, a ściąganie tej należnosci od niego bylo "passe" bo zle
    wygladało medialnie. Bogaty wałesa zdziera od biednego wyszkowskiego.

    Wiec, zeby formalnie to załatwić, najpierw wałesa zapłacił, potem
    zareklamował wadliwe wykonanie, a firma sie do błedu przyznała i
    wpłaconą kwotę zwróciła.
    Widac wałesa ma niezłe plecy w tvn.

    Niczego sie nie da przyczepic.

    Dziennikarzyna, który to pisał pojęcia nie ma o co biega i wymyśla
    jakieś pierdoły o podatku, bo nic mądrzejszego mu do głowy nie przyszło.
    Cienizna.

  • 7. Data: 2013-11-03 21:08:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-03 20:01, witek pisze:
    > Niczego sie nie da przyczepic.

    Nawet pomijając aspekty moralne to chciałbym żeby skarbówka zadziałała i
    w tym przypadku "normalnie". To znaczy jednak przyczepiła się tak samo
    jak przyczepia się do innych normalnych zachowań normalnych ludzi.
    Zdajesz sobie sprawę jak w taki sposób można pogłębić dziurę budżetową? :-)

  • 8. Data: 2013-11-03 21:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie. To przykład że nawet z ochłapów nie odprowadza podatku.

    Aha, a animka sugerowała ze to wielka afera z udziałem TVN...
    Strasznie...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 9. Data: 2013-11-04 06:49:35
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-11-03 21:08, z pisze:

> [...]
    > jak przyczepia się do innych normalnych zachowań normalnych ludzi.
    > Zdajesz sobie sprawę jak w taki sposób można pogłębić dziurę budżetową? :-)

    Już wiem...
    skarbówka powinna ściągnąć z Wyszkowskiego bo to ... darowizna od Wałęsy
    albo jakoś tak
    Bolek to czy nie Bolek, oto jest pytanie...

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 10. Data: 2013-11-05 08:33:41
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 03 Nov 2013 13:01:31 -0600, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:
> [...]
    >zapłaci, a ściąganie tej należnosci od niego bylo "passe" bo zle
    >wygladało medialnie. Bogaty wałesa zdziera od biednego wyszkowskiego.

    to ma (chyba, poprawcie mnie, jeśli błądzę) też dalsze skutki:
    wycofanie pozwu oznacza rezygnację z możliwości dochodzenia
    wynagrodzenia pełnomocnika Lecha Wałęsy a być może także konieczność
    zwrotu kosztów honorarium pełnomocnika Krzysztofa Wyszkowskiego.
    No i odnoszę wrażenie, że LW wolał nie ciągnąć sprawy, bo jeszcze ktoś
    zacząłby zastanawiać się, czy od czasu jej rozpoczęcia nie wiadomo
    więcej i być może wyrok powinien być inny...
    Przecież gdyby to była wyłącznie kwestia pieniędzy za ogłoszenie to
    wystarczyłoby ich nie dochodzić od KW, a cofanie pozwu nie byłoby
    potrzebne.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski