  • 11. Data: 2002-04-23 09:44:30
    Temat: Re: UWAGA na wirusa
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Matovy napisał:

    > profilaktycznie można jeszcze wlożyć tabletkę aspiryny do napędu cd -
    > zapowbiega to rozprzestrzenianiu się wirusa
    > ;-)))
    > AŒ
    >
    > ps. tylko niech nikt mi nie napisze, że zastosował się do powyższych
    > instrukcji ;-)))

    Owszem - tylko mialem problem z aspirynš bo mialem tylko AspirynC - ale
    weszla do napędu ZIP-a.
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 12. Data: 2002-04-23 09:45:14
    Od: Jano <m...@h...gula>

    A rozesłałeœ do wszystkich znajomych?

    Ludziska. Zaglšdajcie czasem na stronę mks.com.pl

    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 13. Data: 2002-04-23 17:32:11
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    > Owszem - tylko mialem problem z aspirynš bo mialem tylko AspirynC - ale
    > weszla do napędu ZIP-a.
    > --

    Fakt, że się wygłupiłem z tym usuwaniem pliku i alarmowaniem grupy :(
    Kumpel i grupa miały niezłą zabawę.
    Aspiryna nie była mi potrzebna :)

    Przepraszam za niepotrzebne zamieszanie.

    Dziękuję za życzliwe uwagi.
    Szkoda tylko, że w śród nich nie było takiej:
    "Jest to jeden ze składników wirtualnej maszyny Javy. Najlepiej
    przywróć oryginalny plik z komputera z identycznym systemem
    operacyjnym."
    Plik znalazłem w cab'ie na dysku instalacyjnym.

    pozdrawiam
    Ryszard G.

  • 14. Data: 2002-04-23 20:05:44
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ryszard G" <r...@p...fm> napisał
    w wiadomości news:aa45m4$cch$1@news.tpi.pl...

> [...]
    identycznym systemem
    > operacyjnym."
    > Plik znalazłem w cab'ie na dysku instalacyjnym.

    Jest jeszce polecenie systemowe SFC w W98 wpisuje
    się w okienko polecenia Uruchom (wyodrębnia i
    instlauje plik z caba)

    Sark

  • 15. Data: 2002-04-23 21:06:44
    Od: "Fencer by \(s\)word" <f...@p...com>

    > Szkoda tylko, że w śród nich nie było takiej:
    > "Jest to jeden ze składników wirtualnej maszyny Javy. Najlepiej
    > przywróć oryginalny plik z komputera z identycznym systemem
    > operacyjnym."
    Moze nie podalem jak ten plik odzyskac, ale podalem w swoim poscie jak
    następuje: "JDBGMGR.EXE is the Microsoft Debugger Registrar for Java."

    --
    Pozdrówka,
    Irek Makowski [Fencer by (s)word]