  • 1. Data: 2002-04-22 19:56:47
    Temat: Błędna stawka akcyzy
    Od: "Adam" <a...@w...onet.pl>

    Witam,

    W lutym mialem pobiezną kontrolę z US w zakresie VAT i akcyzy (gaz do
    tankowania pojazdów).
    Okazało sie, że w dekalaracji styczniowej (AKC-2) omyłkowo zastosowałem
    ubiegłoroczna stawke (nizszą).

    Dostalem teraz wezwanie do osobistego wstawienia sie w moim US pod zarzutem
    z art. 56. § 3 KKS.

    Była to przecież ewidentna pomyłka!
    Co robić?

    Adam

  • 2. Data: 2002-04-23 15:50:11
    Temat: Re: Błędna stawka akcyzy
    Od: "Adam" <a...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | ubiegłoroczna stawke (nizszą).
    |
    | Dostalem teraz wezwanie do osobistego wstawienia sie w moim US pod

    Witam ponownie,

    Szkoda, że nie ma Orki!

    Adam

    ps. przepraszam za błędy - to wszystko przez ten pośpiech!