  • 1. Data: 2008-03-10 18:49:17
    Temat: Ujemny dochód na transakcjach giełdowych. Czy muszę wypełniać PITa?
    Od: m...@g...pl

    Witam,

    W ubiegłym roku uzyskałem straty z tytułu gry na giełdzie.
    Poinformowało mnie o tym biuro maklerskie wysyłając PIT 8C (oraz kopię
    do urzędu skarbowego). Poza tym nie mam żadnych dochodów w Polsce.
    Czy muszę w takim razie wypełniać PITa (nr 38 jak wygooglałem)?

    Serdecznie dziękuję za odpowiedź
    Marek

  • 2. Data: 2008-03-10 20:07:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m...@g...pl wrote:
> [...]
    > do urzędu skarbowego). Poza tym nie mam żadnych dochodów w Polsce.
    > Czy muszę w takim razie wypełniać PITa (nr 38 jak wygooglałem)?

    A nie jest tak, że jak wypełnisz teraz na minus, to w przyszłym będziesz
    mógł to odliczyć z ewentualnych plusów.