  • 1. Data: 2006-03-12 23:10:23
    Temat: Ulga internetowa
    Od: Bernard <b...@a...pl>

    Witam,

    Chcialbym skorzystac z tej ulgi poniewaz "czerpie" internet z TV Aster.
    Platnosci za uslugi dokonywalem przez internet a "nieoplacone"
    rachunku/faktury ladowaly w koszu :-( . Jak sie teraz dowiaduje ona sa
    podstawa ewentualnych odliczen - czy TV Aster ma obowiazek/mozliwosc na
    moja prosbe wystawienia np. faktury zbiorczej ? Co w tej sytuacji moge
    zrobic ? Dzieki za pomoc.

    --
    Pozdrawiam:
    Bernard

  • 2. Data: 2006-03-12 23:44:15
    Temat: Re: Ulga internetowa
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Bernard wrote:
> [...]
    > podstawa ewentualnych odliczen - czy TV Aster ma obowiazek/mozliwosc na
    > moja prosbe wystawienia np. faktury zbiorczej ? Co w tej sytuacji moge

    Ma obowiązek wystawić ci duplikat faktury. A to jest wystarczające.

  • 3. Data: 2006-03-13 06:22:50
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Ma obowiązek wystawić ci duplikat faktury. A to jest wystarczające.

    Do kiedy? Czy mogę dzisiaj się upomnieć o duplikat faktury z 1995 roku?
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2006-03-13 08:33:56
    Od: "MXeon" <webmaster[cut]@esco.pl>

    O ile wiem firmy maja obowiązek przechowywać dokumenty przez 5 lat, więc
    jeżeli fk jest z tego roku nie widze problemu.

    wiadomości news:dv334d$uv0$1@news.dialog.net.pl...

  • 5. Data: 2006-03-13 09:01:14
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "MXeon" <webmaster[cut]@esco.pl> napisał w wiadomości
    >O ile wiem firmy maja obowiązek przechowywać dokumenty przez 5 lat, więc
    >jeżeli fk jest z tego roku nie widze problemu.

    Problemu nie ma, ale czy sprzedawca ma wogóle obowiązek wystawiania
    duplikatów po np trzech miesiącach? Powiedzmy, że mu się nie chce, czy może
    odmówić?

  • 6. Data: 2006-03-13 11:58:09
    Od: Bernard <b...@a...pl>

    witek napisał(a):

    > Ma obowiązek wystawić ci duplikat faktury. A to jest wystarczające.

    Dzieki za informacje. Zadzwonilem do nich - duplikat faktur wystawia bez
    problemu.

    --
    Pozdrawiam:
    Bernard

  • 7. Data: 2006-03-13 13:57:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:dv2bon$ilm$1@inews.gazeta.pl...

    > Do kiedy? Czy mogę dzisiaj się upomnieć o duplikat faktury z 1995 roku?

    A to odliczasz internet z 1995 roku?

  • 8. Data: 2006-03-13 13:57:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:
> [...]
    >
    > Problemu nie ma, ale czy sprzedawca ma wogóle obowiązek wystawiania
    > duplikatów po np trzech miesiącach? Powiedzmy, że mu się nie chce, czy

    Ma obowiązek wystawienia duplikatu.

  • 9. Data: 2006-03-13 14:16:57
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > A to odliczasz internet z 1995 roku?

    Ja wogóle nie odliczam internetu, po prostu chcę duplikat.