  • 11. Data: 2005-11-03 06:15:00
    Temat: Re: Umowa na % od zysku
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 1 listopada 2005 22:06, gdy SDD napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie z promocji notorycznie korzystac ma szwagier Tristana :)

    Tylko po co? Żebym straty ponosił?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2005-11-03 06:16:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to środa, 2 listopada 2005 15:38, gdy Gotfryd Smolik news napisał(a)
    coś na pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Optymista ;)
    > Pochwal się - czy w rachubę wchodzi dochód podatkowy ?
    > Bo to iż nie odzwierciedla on "dochodu właœciwego" to wiemy (choćby
    > z powodu amortyzacji).
    > Jestem ciekaw czy macie koncept jak rozwišzać podatkowo i dochodowo
    > taki proœciutki ;) przypadek: do owego 'wirtuala' trzeba będzie
    > zakupić jakiœ WNiP.
    > 1. Kto płaci
    > 2. Kto wpisuje w ESToWNiP i amortyzuje oraz staje się właœcicielem
    > (choć na drugie pytanie to odpowiedŸ znamy :>)

    Gotfryd, to jest sklep WWW.

    > wKF: rozumiem że poprowadzisz pod swoja firmš...

    Tak.

  • 13. Data: 2005-11-05 12:22:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Nov 2005, Tristan Alder wrote:

> [...]
    [...]
    > Gotfryd, to jest sklep WWW.

    Coś przeszkadza żeby się okazało że np. od 1.II.2006 na prowadzony
    sklep www trzeba przykleić (wirtualną) nalepkę akcyzową w postaci
    64-znakowej sumy kontrolnej po 2000 zł sztuka ;) ??
    Dowcipkuję (ale tylko trochę, bo rządy to się zmieniają)...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2005-11-05 12:23:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Tylko po co? Żebym straty ponosił?

    ....e, to chyba była pod kątem "zmowa ze szwagrem".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 15. Data: 2005-11-05 14:44:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Nov 2005, Tristan Alder wrote:

    > No ale nadal nie widzę, co by mi to miało dać.

    Zmowa ?
    100% *faktycznego* zysku.

    > Mi w tym układzie opłaca się inwestować i tyle.

    A to pewnie tak :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 16. Data: 2005-11-05 14:55:11
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota, 5 listopada 2005 13:23, gdy Gotfryd Smolik news napisał(a)
    coś na pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > ....e, to chyba była pod kątem "zmowa ze szwagrem".

    No ale nadal nie widzę, co by mi to miało dać. Mi w tym układzie opłaca się
    inwestować i tyle.

  • 17. Data: 2005-11-06 09:17:49
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota, 5 listopada 2005 15:44, gdy Gotfryd Smolik news napisał(a)
    coś na pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Zmowa ?
    > 100% *faktycznego* zysku.

    Ale niby jak? W żaden sposób to nie przynosi mi zysku.

    > A to pewnie tak :)

    Tyle, że wtedy ja też nie zarabiam, więc docelowo też nie :D

  • 18. Data: 2005-11-10 22:19:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Nov 2005, Tristan Alder wrote:

    > Ale niby jak? W żaden sposób to nie przynosi mi zysku.

    ???
    Osiągasz 2000 zł zysku.
    Powinieneś oddać 1000 zł wspólnikowi.
    W razie "zmowy ze szwagrem" sprzedajesz coś szwagrowi "w ramach
    promocji" ze stratą 2000 zł. Oczywiście zakłada się że
    szwagier te 2000 zł odzyska :>
    Wychodzi że powineneś ze wspólnikiem podzielić się zyskiem
    w wysokości 0 zł. W ten sposób został on okradziony za pomocą
    zmowy.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 19. Data: 2005-11-13 09:19:59
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 10 listopada 2005 23:19, gdy Gotfryd Smolik news
> [...]

    > W razie "zmowy ze szwagrem" sprzedajesz coś szwagrowi "w ramach
    > promocji" ze stratą 2000 zł. Oczywiście zakłada się że

    Niby jak? Zostanie z towarem i co dalej?

  • 20. Data: 2005-11-13 12:19:44
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Niby jak? Zostanie z towarem i co dalej?

    Sprzedasz jeszcze raz w sklepie. ;-)