  • 1. Data: 2002-04-24 09:14:42
    Temat: Wynajem lokalu a rachunek ?
    Od: "Janusz" <a...@p...onet.pl>

    Wynajmuje lokal jako osoba fizyczna, najemca chce otrzymywac co miesiac
    rachunek aby sie rozliczac z US. Czy moge wystawic rachunek i w jakiej
    formie ? (umowa najmu nie wystarczy ? )

  • 2. Data: 2002-04-24 09:59:39
    Temat: Re: Wynajem lokalu a rachunek ?
    Od: "rychu" <r...@w...pl>

    lokal na cele dzialalnosci gosp?

  • 3. Data: 2002-04-24 10:09:52
    Od: "Janusz" <a...@p...onet.pl>

    tak na usługi, ja jestem zwolniony z VAT

    Użytkownik rychu <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aa607c$o1u$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-04-24 11:07:46
    Od: "rychu" <r...@w...pl>

    1. Mozesz wystawiac rachunek, zwykly rachunek nie faktura, jako
    osoba fizyczna
    2. Sama uwowa z potwierdzeniami ze przyjales zaplate tez powinna
    klientowi wystarczyc.

    > tak na usługi, ja jestem zwolniony z VAT

    Wiesz ze jak przekroczysz kwote wolna to stajesz sie VAT'manem?

    no to pozdr.