  • 1. Data: 2002-04-24 09:01:38
    Temat: Niezaplacony podatek
    Od: "Marcin Zochowski" <m...@w...pl>

    Witam,
    sprawa jest taka:
    W pazdzierniku ub. roku wzialem kredyt. Poreczycielem (automatycznym) jest
    moja zona. Z jakis tam powodow zaraz po podpisaniu umowy czlowiek prowadzacy
    moja sprawe przestal pracowac w banku. Nie przekazal sprawy ze szczegolami i
    niedawno dowiedzialem sie ze nie dostarczyl mi druku PCC, wg ktorego moja
    zona powinna odprowadzic podatek od poreczenia w wysokosci 7 zl.
    W zwiazku z tym mam pytanie:
    jezeli SAM zglosze sie teraz do US chcac to wyprostowac to bede placil
    mandat czy tylko odsteki karne nie?

    --
    Szukajcie a znajdziecie
    Pozdrawiam