  • 1. Data: 2004-11-26 09:59:20
    Temat: Zakup w USA a faktura.
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Witam.
    Chce kupic cos w USA na firme przez net.
    Jak wyglada sprawa ze wrzuceniem tego do sklepu?
    Co bedzie potwierdzeniem nabycia,jakis odpowiednik FVAT(wiem ze u nich tego
    nie ma)?

    --
    Pzdr.DrMaksiu [LDZ]-Scott Fx Dh to czolg nie rower!!,
    Corratec Superbow Race - Freccia to ona moja maszyna wyscigowa!

  • 2. Data: 2004-11-26 22:51:16
    Temat: Re: Zakup w USA a faktura.
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    DrMaksiu <m...@m...uk> wrote:
    > Chce kupic cos w USA na firme przez net.
    > Jak wyglada sprawa ze wrzuceniem tego do sklepu?
    > Co bedzie potwierdzeniem nabycia,jakis odpowiednik FVAT(wiem ze u nich tego
    > nie ma)?

    Jak przyjdzie do Polski, to na granicy/lotnisku/itp. zrobią odprawę
    celną - będziesz miał SAD i to jest ten dokument, którego potrzebujesz.
    Mimo wszystko wysyłający musi jakąś tam swoją 'invoice' wystawić, żeby
    celnicy wiedzieli np. jaka jest wartość towaru.

    Jeśli wysyłasz kurierem - firma kurierska zrobi odprawę za Ciebie. Jeśli
    pocztą - wyląduje w jakimś mieście (np. Bytom 2) i wtedy najlepiej zlecić
    to agencji celnej, która jest na miejscu (100-150 zł).

    P.

  • 3. Data: 2004-11-29 14:53:14
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    Dziekuje za informacje.
    Musze teraz uderzyc do UC i dowiedziec sie o wysokosc Cla.

    --

    .

  • 4. Data: 2004-11-30 12:00:19
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mimo wszystko wysyłający musi jakąś tam swoją 'invoice' wystawić, żeby
    > celnicy wiedzieli np. jaka jest wartość towaru.

    Jak to "mimo wszystko"???
    To oprócz SAD-u faktura zakupu jest niepotrzebna???
    Zakup księguje się na podstawie SAD-??

    Pozdr

  • 5. Data: 2004-11-30 18:07:15
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    jot.be <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak to "mimo wszystko"???
    > To oprócz SAD-u faktura zakupu jest niepotrzebna???
    > Zakup księguje się na podstawie SAD-??

    Szczerze mówiąc nie wiem, bo zawsze z UC dostaję komplet (w końcu
    UC musi mieć tę fakturę) i jak dotąd nie próbowałem 'zgubić' faktury :)

    P.