  • 1. Data: 2002-07-23 10:39:21
    Temat: Zasada memorialu a kasa
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Ladna dyskusja sie wywiazala.

    To teraz male zadanie:

    Podatnik stosuje zasade memorialu (+ odpowiednie wyjatki).
    Jak rozliczyc podatkowo (!!!) otrzymana dokument zakupu uslugi, z ktorego
    tresci wynika, ze jest platny w ratach.
    Zadanie w dwoch wersjach:
    a) zakup uslugi dotyczy jednego calego roku podatkowego (od stycznia do
    grudnia),
    b) zakup uslugi rozklada sie na dwa lata podatkowe (np. czerwiec - maj)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 2. Data: 2002-07-23 11:01:46
    Temat: Re: Zasada memorialu a kasa
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ladna dyskusja sie wywiazala.

    Prawie jak na psp ;-)

> [...]
    > grudnia),
    > b) zakup uslugi rozklada sie na dwa lata podatkowe (np. czerwiec - maj)

    Szczerze mówiąc nie wiem, ale wiem jedno - że gdyby stosować zasadę pełnych
    rozliczeń wszystkich kosztów i przychodów kasowo tak jak to postuluję to
    zadanie powyższe stałoby się trywialne.

    Darek
    Wszystko, co idzie źle sprawia wrażenie, że idzie dobrze

  • 3. Data: 2002-07-23 11:14:08
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    tzw pełna księgowość czy KPiR?
    podatek doch. od osob fizycznych ?

  • 4. Data: 2002-07-23 11:55:25
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mich" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > tzw pełna księgowość czy KPiR?
    > podatek doch. od osob fizycznych ?

    A jakie to ma znaczenie podatkowo?
    Jezeli widzisz roznice to zrob 3 przypadki:

    1. PDOF:
    a) KPiR
    b) pelna ksiegowosc

    2. PDOP.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 5. Data: 2002-07-23 17:26:24
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > grudnia),
    > b) zakup uslugi rozklada sie na dwa lata podatkowe (np. czerwiec - maj)

    Brawo Karolu ! :-)

    Ps. nie, nic :-)))

  • 6. Data: 2002-08-05 14:29:41
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości

    > Czy mi się tylko zdaje że pułapkę w twoim pytaniu
    > obszedłem jak należy ??
    > -:)

    Zakreciles bardziej niz sam to wymyslilem :-)
    Uproscmy zadanie i potraktujemy, ze kupujemy ubezpieczenie.
    Pozostale dane bez zmian.

    Pozdrawiam,

    Karol