  • 1. Data: 2002-10-07 10:03:55
    Temat: Zawieszenie działalności a kupno telefonu kom.
    Od: "Futrzak" <n...@a...umcs.lublin.pl>

    Witam
    Do niedawna prowadziłem DG, aktualnie zawiesiłem prowadzenie DG. Właśnie
    kończy mi się umowa na tel komórkowy. Czy mogę podpisać umowę na kontynuację
    korzystania z telefonu, zmienić operatora i podpisać nową umowę?

    Pozdrawiam
    futrzak

  • 2. Data: 2002-10-07 10:38:17
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Futrzak napisał:
> [...]
    > kończy mi się umowa na tel komórkowy. Czy mogę podpisać umowę na kontynuację
    > korzystania z telefonu, zmienić operatora i podpisać nową umowę?
    Nie bardzo rozumiem gdzoe masz problem.
    Może wszystko - zmieniac umowy, operatorów, rezygnowac i znowy się
    decydowac. Ogranicza Cie tylko regulamin danego operatora - moga np,
    nie chcieć podpisac umowy z zawieszona firmą albo nowa umowa to nowy
    cyrograf na ileśtam miesięcy.
    Ale to najlepiej powiedzą Ci w BOKu operatora. Nie lepiej sprawdzać u
    źródła?

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-10-07 21:28:26
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Oct 2002, Maddy wrote:

> [...]
    >+ > korzystania z telefonu, zmienić operatora i podpisać nową umowę?
    >+ Nie bardzo rozumiem gdzoe masz problem.

    Ja tam rozumiem gdzie: w odpowiedzi na proste pytanie, czy
    podpisanie umowy nie świadczy przypadkiem o *prowadzeniu*
    DG. Zeznaję że ja mam obawy co do możliwych odpowiedzi...
    Bynajmniej *nie* chodzi o "problem w BOKu" tylko
    tzw. "głupie pytanie" kontrolera: "a tu Pan[i] zawarł[a]
    umowę...."

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-10-09 20:30:15
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Futrzak" <n...@a...umcs.lublin.pl> napisał:

    >Do niedawna prowadziłem DG, aktualnie zawiesiłem prowadzenie DG.
    Zawiesiles dla potrzeb US. Prawnie dzialalnosc prowadzisz do dnia jej
    zakonczenia (zgloszenia tego faktu do UG).
    BTW dla ZUS-u tez dalej prowadzisz ;-(

    Artur Golański

  • 5. Data: 2002-10-17 11:59:25
    Od: "Futrzak" <n...@a...umcs.lublin.pl>

    > Zawiesiles dla potrzeb US. Prawnie dzialalnosc prowadzisz do dnia jej
    > zakonczenia (zgloszenia tego faktu do UG).
    > BTW dla ZUS-u tez dalej prowadzisz ;-(

    Do ZUS-u tez nic nie place z DG bo pracuje jeszcze na caly etat w innej
    firmie.
    Wiec moge kupic na firme czy nie?

  • 6. Data: 2002-10-17 12:03:08
    Od: "Futrzak" <n...@a...umcs.lublin.pl>

> [...]
    > Bynajmniej *nie* chodzi o "problem w BOKu" tylko
    > tzw. "głupie pytanie" kontrolera: "a tu Pan[i] zawarł[a]

    Wiec mogę czy nie mogę kupić telefonu gdy działalność jest zawieszona.
    Dla operatorowa to nie ma różnicy, ale czy dla osób z kontroli tez nie
    będzie miało?

    Pozdrawiam
    fUtRzAk

  • 7. Data: 2002-10-17 12:12:13
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > Do ZUS-u tez nic nie place z DG bo pracuje jeszcze na caly etat w innej
    > firmie.
    Jak to nie placisz????? - a zdrowotne ?

    Najlepsi nie maja watpliwosci... >>> http://link.interia.pl/f1667

  • 8. Data: 2002-10-18 05:32:09
    Od: "Futrzak" <n...@a...umcs.lublin.pl>

    > Jak to nie placisz????? - a zdrowotne ?

    Zdrowotne i inne ZUS-y placi firma w ktorej pracuje na cały etat.

    Wiec mogę kupic tel. na zawieszona DG i spac spokojnie (chodz mi o
    kontrolerow)

  • 9. Data: 2002-10-18 16:34:28
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Futrzak" <n...@a...umcs.lublin.pl> napisał:

    >Wiec moge kupic na firme czy nie?
    Moim zdaniem oczywiscie, ze mozesz (dzialalnosc prowadzisz, poniewaz
    jej nie zamknales ! )

    Artur Golański