  • 1. Data: 2003-03-10 16:03:55
    Temat: Zus za 5 dni lutego?
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    Witam. Upewniam sie tylko... jezeli zawiesilem dzialalnosc 6 lutego i
    musze zaplacic teraz skladke za luty, jako podstawe podaje kwote 1257,49
    * 5/28? Czy cos nie tak licze?

    nijou

  • 2. Data: 2003-03-10 16:07:15
    Temat: Re: Zus za 5 dni lutego?
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    nijou chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Witam. Upewniam sie tylko... jezeli zawiesilem dzialalnosc 6 lutego i
    > musze zaplacic teraz skladke za luty, jako podstawe podaje kwote
    1257,49
    > * 5/28? Czy cos nie tak licze?

    A jak to zrobiłeś-no to zawieszenie? Do wymiaru składki to nic nie ma
    ,tak gwoli "ciekawskim"

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 3. Data: 2003-03-10 16:17:55
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    "Jacek":

    > A jak to zrobiłeś-no to zawieszenie? Do wymiaru składki to nic nie ma
    > ,tak gwoli "ciekawskim"

    W ZUS nie funkcjonuje cos takiego jak zawieszenie, ZTCW. Po prostu
    wyrejestrowalem sie z ubezpieczen dnia 6 lutego. Rozumiem, ze wtedy
    musze zaplacic skladke tylko za te 5 dni, o co tez zapytuje sie w moim
    poscie.

    nijou

  • 4. Data: 2003-03-10 17:01:44
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    "nijou":

    Dodam, ze wyszlo mi 224,55 zl. Czy dobrze to obliczylem? (o
    zaokragleniach i innych kwiatkach juz w archiwum czytalem :\ )

    nijou

  • 5. Data: 2003-03-11 07:31:00
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

    > Dodam, ze wyszlo mi 224,55 zl. Czy dobrze to obliczylem? (o
    > zaokragleniach i innych kwiatkach juz w archiwum czytalem :\ )

    Zmniejszasz podstawę wymiaru składek tak jak napisałeś i od tego wyliczasz
    wszystkie składki,
    ale oprócz składki zdrowotnej, którą trzeba zapłacić w całości 100,60 PLN.
    Robert

    Robert Kilimnik

  • 6. Data: 2003-03-11 08:32:00
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    "Robert Kilimnik":

> [...]
    wyliczasz
    > wszystkie składki,
    > ale oprócz składki zdrowotnej, którą trzeba zapłacić w całości 100,60

    Hmm. Jestes pewien, ze trzeba ja w calosci zaplacic? Pamietam, ze kiedy
    bylem w ZUS zakladajac DG i zaczynalem od polowy miesiaca to placilem
    _wszystkie_ skladki proporcjonalnie, lacznie ze zdrowotna. Czy moze mi
    to ktos wyjasnic?

    nijou

  • 7. Data: 2003-03-11 08:37:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 11-03-2003 09:32, Użytkownik nijou napisał:

> [...]
    > bylem w ZUS zakladajac DG i zaczynalem od polowy miesiaca to placilem
    > _wszystkie_ skladki proporcjonalnie, lacznie ze zdrowotna. Czy moze mi

    Oczywiście płacisz proporcjonalnie :-) Dla przedsiębiorcy podstawa
    zdrowotnego jest równa podstawie składek na ubezpieczenia społeczne, a
    więc skoro zmniejszasz jedna to i drugą.
    Oczywiście nie musisz, ale mam wrażenie że wcale nie chcesz wyskakiwac
    przed szereg :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2003-03-11 08:55:27
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    "Maddy":

> [...]
    > więc skoro zmniejszasz jedna to i drugą.
    > Oczywiście nie musisz, ale mam wrażenie że wcale nie chcesz wyskakiwac

    Dziekuje, uspokoilas mnie. W ogole to dzieki za porady, dla takich
    leszczy podatkowych jak ja jestes
    zbawieniem :-)

    nijou

  • 9. Data: 2003-03-12 07:52:54
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

> [...]
    > więc skoro zmniejszasz jedna to i drugą.
    > Oczywiście nie musisz, ale mam wrażenie że wcale nie chcesz wyskakiwac

    Przepraszam, tak to jest jak ktoś patrzy się przez swój pryzmat :)
    Ja tylko rezygnowałem z ubezpieczenia społecznego i FP, bo od środka
    miesiąca
    zostałem zatrudniony na umowę o pracę, więc zdrowotne płacę normalnie.
    Robert

    Robert Kilimnik