  • 1. Data: 2005-02-11 08:01:49
    Temat: Zwrot podatku za zakup mieszkania a zameldowanie
    Od: mirko <m...@o...USUN_TO.pl>

    Witam,
    Czy aby odliczyć zakup mieszkania (spółdzielcze, rynek pierwotny) oraz
    ewentualnie wydatki na remont muszę być w nim zameldowany? Kupiłem
    mieszkanie ale na razie nie planowałem się w nim meldować jednak ktoś mi
    powiedział, że z tego powodu nie będe mógł dokonać tych odliczeń. Czy to
    prawda?

    Z góry dzięki za odpowiedzi.

    pozdrowienia,
    mirko

  • 2. Data: 2005-02-11 15:30:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    mirko wrote:
> [...]
    > mieszkanie ale na razie nie planowałem się w nim meldować jednak ktoś mi
    > powiedział, że z tego powodu nie będe mógł dokonać tych odliczeń. Czy to

    a w jaki sposób chcesz odliczyć zakup mieszkania ? Co masz przez to na
    myśli?