  • 1. Data: 2005-10-15 13:53:19
    Temat: Zwrot towaru po 60 dniach
    Od: "pifpaf" <p...@i...pl>

    Jestem tak mily i chcialbym zaoferowac swoim potencjalnym klientom mozliwosc
    zwrotu towaru do 60 dni od daty zakupu.

    Z chwila sprzedazy wystawiam fakture VAT. Klient zwraca towar po miesiacu.
    Zwracam mu pieniadze i ... jak ta sprawe zalatwic w papierach (KPiR, PITy,
    FV) ?

  • 2. Data: 2005-10-15 16:19:19
    Temat: Re: Zwrot towaru po 60 dniach
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik pifpaf napisał:
> [...]
    > Zwracam mu pieniadze i ... jak ta sprawe zalatwic w papierach (KPiR, PITy,

    Wystawić mu fakturę korygującą?
    Gdzieś Ty się uchował?:-)

    pzdr

    Tomek

    INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1

  • 3. Data: 2005-10-15 22:50:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tomasz Staszewski wrote:

    > Wystawić mu fakturę korygującą?
    > Gdzieś Ty się uchował?:-)

    A co w sytuacji, gdy przedsiębiorca jest bezvatowcem (nie osiągnął
    jeszcze magicznego limitu)?. Czy istnieje coś takiego jak Rachunek
    Korygujący?

    p.

    m.

  • 4. Data: 2005-10-17 06:20:16
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl>

    mvoicem napisal(a):

    > A co w sytuacji, gdy przedsiębiorca jest bezvatowcem (nie osiągnął
    > jeszcze magicznego limitu)?. Czy istnieje coś takiego jak Rachunek
    > Korygujący?

    Jak najbardziej istnieje.

    --
    pozdrawiam
    dj

  • 5. Data: 2005-10-17 11:31:35
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Dnia 17-10-2005 08:20, Użytkownik Daniel Jakubowski napisał:

    . Czy istnieje coś takiego jak Rachunek

    > Jak najbardziej istnieje.

    tak?? a gdzie jest mowa o czyms takim jak rachunek korygujacy?
    jak mi ktos poda ustawe badz rozporzadzenie na to, bede go wilebic po
    kres mych dni

  • 6. Data: 2005-10-17 11:55:37
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl>

    gonia napisal(a):

    > tak?? a gdzie jest mowa o czyms takim jak rachunek korygujacy?
    > jak mi ktos poda ustawe badz rozporzadzenie na to, bede go wilebic po
    > kres mych dni

    No to mnie przygielaś. Napisałem to na podstawie możliwości wystawienia
    takowego w programie magazynowym.
    --
    pozdrawiam
    dj

  • 7. Data: 2005-10-17 12:13:32
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Dnia 17-10-2005 13:55, Użytkownik Daniel Jakubowski napisał:

    > No to mnie przygielaś. Napisałem to na podstawie możliwości wystawienia
    > takowego w programie magazynowym.

    w magazynie robisz przychod z reklamacji chociazby i po sprawie

  • 8. Data: 2005-10-17 18:20:32
    Od: "Bea" <b...@N...gazeta.pl>

    pifpaf <p...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > Zwracam mu pieniadze i ... jak ta sprawe zalatwic w papierach (KPiR, PITy,

    Jezeli w chwili sprzedazy wystawiasz fakture VAT to w chwili zwrotu
    wystawiasz fakture korygujaca, ktora ci nabywca musi podpisac (a raczej
    potwierdzic otrzymanie).
    W czym problem?

    Pozdrawiam!
    Bea

  • 9. Data: 2005-10-17 21:12:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Oct 2005, gonia wrote:

    > tak?? a gdzie jest mowa o czyms takim jak rachunek korygujacy?

    W rozporządzeniu ds KPiR par.12.6, nazywa się toto formalnie
    "nota", uważam że formalizmów czepiać się nie można jako że
    wszyscy zamieszani w wątek również nieformalnie piszą "VAT"
    mając na myśli "PTU" ;>

    > jak mi ktos poda ustawe badz rozporzadzenie na to, bede go wilebic po kres
    > mych dni

    Hm... nie polecam takich zobowiązań !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd