  • 1. Data: 2004-12-16 17:52:35
    Temat: Zwrot za internet i za szkołę
    Od: ".:enzo:." <e...@b...pl>

    Podobno w przysłym roku mozna będzie uzyskać
    zwrot kosztów za internet do wyskokości 650 PLN.
    Czy zna ktos może jakieś szczegóły, ile procent
    można będzie dostać spowrotem ?
    oraz czy mozna będzie sobie odliczyć tak jak w zeszłym
    roku wydatki na szkołę ( np. czesne ) ?

    --
    pozdrawiam
    enzo

  • 2. Data: 2004-12-16 19:02:42
    Temat: Re: Zwrot za internet i za szkołę
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 16 gru o godzinie 18:52, na pl.soc.prawo.podatki, .:enzo:.
    napisał(a):

    > Podobno w przysłym roku mozna będzie uzyskać zwrot kosztów za internet do
    wyskokości 650 PLN.

    Nie otrzymasz takiego zwrotu.

    > Czy zna ktos może jakieś szczegóły, ile procent można będzie dostać spowrotem ?

    Normalnie - 19%

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 3. Data: 2004-12-16 20:55:28
    Od: "Black Peter" <b...@c...usunto.pl>

    Użytkownik ".:enzo:." <e...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy zna ktos może jakieś szczegóły, ile procent
    > można będzie dostać spowrotem ?
    > oraz czy mozna będzie sobie odliczyć tak jak w zeszłym

    Wedlug Rzeczpospolitej 760pln mozna bedzie odliczyc od dochodu. Co z tego
    jak podniosa VAT za internet :(

    pozdrawiam
    BP

  • 4. Data: 2004-12-17 09:05:19
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

    > Wedlug Rzeczpospolitej 760pln mozna bedzie odliczyc od dochodu. Co z
    > tego jak podniosa VAT za internet :(

    Rozumiem, że nie rozumiesz tego co czytasz?!
    To odliczenie wprowadzane jest właśnie dlatego że będzie VATa na
    internet! :)

    TLZ

  • 5. Data: 2004-12-17 13:02:46
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 17 gru o godzinie 10:05, na pl.soc.prawo.podatki, Tomasz Lam [ZULU]
    napisał(a):

    > Rozumiem, że nie rozumiesz tego co czytasz?!

    Ty również.

    > To odliczenie wprowadzane jest właśnie dlatego że będzie VATa na internet! :)

    To teraz pomyśl:
    od dochodu odliczysz 760 zł /zwrot 144,40 zł/ - a po doliczeniu VATu do
    mojego NEO zapłace rocznie więcej 498,96 zł.

    Czy to na to samo wychodzi??
    Raczej i tak będę 354,56 *w plecy*.

    Więc lepiej zgłąb temat niźli kogoś będziesz rugał /mam na myśli
    przedpiśce/

    --
    Herbi
    17-12-2004 14:02:41

  • 6. Data: 2004-12-17 14:33:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Dec 2004, Herbi wrote:

    >+ Dnia 17 gru o godzinie 10:05, na pl.soc.prawo.podatki, Tomasz Lam [ZULU]
    >+ napisał(a):
    [...]
> [...]
    >+ od dochodu odliczysz 760 zł /zwrot 144,40 zł/ - a po doliczeniu VATu do
    >+ mojego NEO zapłace rocznie więcej 498,96 zł.

    Nie. I nie było takiej "intencji" jak rozumiem.

    >+ Raczej i tak będę 354,56 *w plecy*.

    Owszem. Idea jak mniemam dotyczyła "internetu dla ubogich" - co
    wynika z faktu istnienia limitu - którzy z 22% VATu odliczą 19%
    jako dochodowy - a więc znaczną część, bo zmieszczą się w limicie.
    Reszta ma dopłacić (co się politycznie przemilcza - część z "reszty"
    nie będzie myślała...).
    Jak mniemam Neo nie zostało zaliczone do rozwiązania dla ubogich...

    >+ Więc lepiej zgłąb temat niźli kogoś będziesz rugał /mam na myśli
    >+ przedpiśce/

    Y tam. Oburzasz się niesłusznie - taka była INTENCJA ustawodawcy
    właśnie :[ - częściowo zrekompensować częsci obywateli podwyższenie
    VATu. Za jakiś czas "uprości się system"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2004-12-17 16:04:26
    Od: "Black Peter" <b...@c...usunto.pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napisał(a):
    >
    > Więc lepiej zgłąb temat niźli kogoś będziesz rugał /mam na myśli

    Dzieki :)
    BP