  • 1. Data: 2005-11-18 10:49:29
    Temat: będą nizsze podatki ? Lepper: Zawsze popierałem kapitał
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    http://www.pb.pl/content.aspx?sid=7355&guid=88519E07
    -2A9B-401E-80AA-4C4D7108936E

    "Niższe! CIT - 10 proc., a i to tylko dlatego, że Unia nie pozwala zejść
    niżej. Jakby to ode mnie zależało, CIT zniósłbym w ogóle! PIT też trzeba
    obniżać; dziś maksymalny poziom to 28 proc.

    Mówi pan jak liberał. Zupełnie inaczej niż podczas kampanii. Nie boi się
    pan, że wyborcy się odwrócą? Nie obawia się pan okrzyku: Lepper zdradził!

    Ludzie zrozumieją, że Samoobrona chce tworzyć miejsca pracy i obniżać
    podatki. Nie stracimy wyborców, załatwimy im miejsca pracy! A także
    gwarantowane przez państwo kredyty dla młodych przedsiębiorców, na start.
    Oni też stworzą miejsca pracy!"

  • 2. Data: 2005-11-18 13:10:15
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a SP9LWH wklepał/a:

    > "Niższe! CIT - 10 proc., a i to tylko dlatego, że Unia nie pozwala zejść
    > niżej. Jakby to ode mnie zależało, CIT zniósłbym w ogóle! PIT też trzeba
    > obniżać; dziś maksymalny poziom to 28 proc.

    Ciekawe czy Wielce Szanowny Elektorat sie już pokapował, że
    Endrju dupy dał, czy dalej myślą, że on im jeszcze pokaże...

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 3. Data: 2005-11-18 19:39:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Nov 2005, metti wrote:

    > Szanowny/a SP9LWH wklepał/a:

    > Ciekawe czy Wielce Szanowny Elektorat sie już pokapował, że Endrju dupy dał,
    > czy dalej myślą, że on im jeszcze pokaże...

    Ciekawe o tyle że część Szanownego Elektoratu ma gdzieś PIT i CIT
    (a przynajmniej mu się tak wydaje) bo osobiście płaci podatek
    dochodowy z rolnictwa (dla chętnych do napadania: tak, mam na
    myśli że NIE PŁACI !).
    Tudzież że Szanownemu Elektoratowi dobrze by zrobiło (zresztą
    pośrednio gospodarce też - bo obrót by zaczął rosnąć) obniżenie
    trzeciego z podatków z "planu PO" - czyli VATu.

    BTW: zróciliście uwagę iż nowa koalicja w Niemczech chce nas pozbawić
    dość mocnego (w gębie, ale zawsze ;)) argumentu co do VAT ?
    Też chcą ograniczyć obrót gospodarczy.
    Podnosząc VAT.
    Bo teraz mają jeden z najniższych - 16%.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-11-19 13:20:42
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "metti" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe czy Wielce Szanowny Elektorat sie już pokapował, że Endrju dupy
    > dał, czy dalej myślą, że on im jeszcze pokaże...

    Elektorat popiera Przewodniczącego.
    Elektorat chce, by był Wodzem.
    Elektorat, nie wie, że Wódz elektoratowi pokaże...., gdzie jego miejsce :-)
    Wielu już było Wodzów i "dobrze robiło" podwładnym.
    Przewodniczący jest aktualnie najlepszym kandydatem na Wodza, pilnym,
    zdolnym uczniem socjotechników i prawdopodobnie będzie następnym
    Prezydentem, a wcześniej ministrem ... rolnictwa ?
    A, że bajki opowiada, tym, którzy chcą je usłyszeć ??? Wszyscy tak robią,
    chcąc dojść do szczytów.
    Przydupasy Przewodniczącego kadzą mu równo, by się też załapać.
    Kto płaci ? Tamci Państwo (elektorat) płacą. :-)