  • 1. Data: 2004-01-27 06:56:11
    Temat: czynny żal- deklaracja po terminie
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    cześć,

    pisałam wczoraj, że zapomniałam wysłać deklarację w terminie i poradziliście mi
    żeby zastosować czynny żal..

    mam jednak spory problem..
    otóż całej sytuacji jestem winna ja, ponieważ to ja robie pity i je potem
    wysyłam, ale PODPISUJE JE SZEF, ponieważ tylko on jest zgłoszony w US jako
    osoba odpowiedzialna

    chciałam Was zapytać, czy gdybym napisała że wina jest moja i tylko moja, bo
    jestem tu księgową i zawaliłam sprawę, czy US mi się nie przyczepi, że skoro ja
    się zajmuję sporządzaniem deklaracji to sama powinnam je podpisywać ?

    Monia

  • 2. Data: 2004-01-27 12:20:06
    Temat: Re: czynny żal- deklaracja po terminie
    Od: "inzynier" <i...@o...pl>

    Witam,

    Ostatnie o TV był program o tym fak się fiskus "nudzi". Występował szef
    firmy ukaranej grzywna za zamieniony miejscami VAT naliczony i należny w
    deklaracji. Zapłacili różnice po paru dniach jak się zorientowali, ale w
    miedzyczasie mieli kontrolę. Pracownica księgowości pisała oświadczenia,
    biła sie w piersi i głosiła czynny żal. Nistety stroną był prezes, jako
    odpowiedzialny za firmę na zewnątrz.

    Ale ja za "zagubioną" fakturę na 1.600 miałem tylko przypis z odsetkami.
    Wszysko zależy od USK i kontrolera.

    Powodzenia -

  • 3. Data: 2004-01-27 15:02:35
    Od: "monia" <m...@o...pl>

> [...]
    > odpowiedzialny za firmę na zewnątrz.
    >
    > Ale ja za "zagubioną" fakturę na 1.600 miałem tylko przypis z odsetkami.

    zawsze przychodzą na kontrolę ??

  • 4. Data: 2004-01-27 23:21:55
    Od: "danuta" <d...@w...pl>

    trzebabylo slac bez podpisu

    dana

  • 5. Data: 2004-01-28 08:33:07
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    > trzebabylo slac bez podpisu

    jak bez podpisu ? co ? czynny żal czy deklarację ?
    jaki miałoby to wpływ na sutuację ??

    monia

  • 6. Data: 2004-01-28 09:03:36
    Od: "danuta" <d...@w...pl>

    > jak bez podpisu ? co ? czynny żal czy deklarację ?
    > jaki miałoby to wpływ na sutuację ??

    oczywiscie ze deklaracje bez podpisu
    nie widze jednak poprzedniego watku i mam watpliwosci czy dobrze zrozumialam
    myslalam ze powodem nieterminowego zlozenia deklaracji byl problem z
    uzyskaniem podpisu w ostatnim terminie tj 26 stycznia
    pozdrawiam
    dana