  • 1. Data: 2004-01-27 06:57:47
    Temat: moze troszke NTG
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Może troszkę NTG - ale kogoś to zainteresuje - mBank
    wprowadza prowizje od dokonanych przelewów internetowych - skończył
    się dzień dziecka :-/

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)itc(dot)pl

  • 2. Data: 2004-01-27 23:48:28
    Temat: Re: moze troszke NTG
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 27. stycznia 2004 07:57 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane DooMiniK:

    > Może troszkę NTG - ale kogoś to zainteresuje - mBank
    > wprowadza prowizje od dokonanych przelewów internetowych - skończył
    > się dzień dziecka :-/

    Nie siej paniki:

    a) tylko 50gr, co dalej jest najtaniej ze znanych mi ofert

    b) tylko zewnętrzne

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)