  • 21. Data: 2009-08-27 10:50:20
    Temat: Re: darowizna od tesciowej
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    > I w tym cały problem, bo poprosić to mogą o cokolwiek, zakazu nie ma :|
    > (AFAIK przynajmniej).
    > Żądanie to byłoby na piśmie, z podaniem podstawy prawnej i na ogół

    A myslisz, ze ta "prosba" to na czym byla? Mam moze jeszcze gdzies ten
    papier, poszukam...

    MJ

  • 22. Data: 2009-08-27 21:39:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Aug 2009, Michal Jankowski wrote:

    > A myslisz, ze ta "prosba" to na czym byla?

    Byłem przekonany, że wyrażona ustnie!
    (bo ustnie to dziwnych rzeczy można się spodziewać)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2009-08-28 07:10:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    > Byłem przekonany, że wyrażona ustnie!
    > (bo ustnie to dziwnych rzeczy można się spodziewać)

    No ostatnia rzecz, ktorej bym sie spodziewal w odpowiedzi na
    PIT-costam wyslany poczta, to _ustna_ prosba/żądanie ze strony Urzędu.

    Urząd wysyła oficjalnie brzmiące pisma i raczej inaczej się z
    obywatelem nie komunikuje...

    MJ

  • 24. Data: 2009-08-28 08:33:18
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Michal Jankowski wrote:

> [...]
    > PIT-costam wyslany poczta, to _ustna_ prosba/żądanie ze strony Urzędu.
    >
    > Urząd wysyła oficjalnie brzmiące pisma i raczej inaczej się z

    A jednak cuda się zdarzają. Ostatnio zapomniałem podpisać VAT-7K i miła
    Pani z US zadzwoniła, czy nie byłbym uprzejmy podjechać i podpisać
    deklarację.

    A przecież "mogła zabić".

    Piotrek

  • 25. Data: 2009-08-28 08:57:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> writes:

    > A jednak cuda się zdarzają. Ostatnio zapomniałem podpisać VAT-7K i
    > miła Pani z US zadzwoniła, czy nie byłbym uprzejmy podjechać i
    > podpisać deklarację.

    Skad miala twoj numer?

    MJ

  • 26. Data: 2009-08-28 09:08:33
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Michal Jankowski wrote:

    > Skad miala twoj numer?
    >
    > MJ

    Z deklaracji oczywiście (jest na to miejsce).

    Piotrek

  • 27. Data: 2009-08-28 10:43:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

    > Urząd wysyła oficjalnie brzmiące pisma i raczej inaczej się z
    > obywatelem nie komunikuje...

    komunikuje sie komunikuje,
    nawet dzwoni do domu w porach przez "klienta" podanych

  • 28. Data: 2009-08-28 12:42:42
    Od: molla <m...@g...com>

    Podepnę się pod dyskusję.
    Nie do konca jestem pewna, czy i ja moge spać spokojnie,bo wykonałam
    ostatnio beztrosko taką oto akcję.
    Przyznano mi dotację na rozpoczecie działalności. Warunki są takie, ze
    wypłacana jest transza 80%, resztę te 20 % mam wyłozyć ze swoich
    środków.
    Ponieważ termin wypłaty tych 80 % przeciąga się, chciałam rozpocząć
    wydatkowanie i nabywanie róznych srodków do firmy z puli mojego wkładu
    wlasnego. A wkładem własnym miały być pieniądze pożyczone od ojca.
    Poprosilam go żeby przelał mi te pieniądze ze swojego prywatnego konta
    na moje swieżo otworzone konto dedykowane obsłudze dotacji. .Może
    wystarczyło, że wpłaciłby mi je na moje konto prywatne, a ja dopiero z
    niego zasiliłabym konto firmowe z którego dokonywałabym zapłaty....
    może niepotrzebnie przeżywam, zaznaczam, ze pożyczam te pieniądze.

  • 29. Data: 2009-08-28 13:13:49
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    molla wrote:
> [...]
    > niego zasiliłabym konto firmowe z którego dokonywałabym zapłaty....
    > może niepotrzebnie przeżywam, zaznaczam, ze pożyczam te pieniądze.

    Skoro pieniądze pożyczasz, to zgaduję że 2% PCC zapłaciłaś w ciągu 14
    dni od daty umowy pożyczki. Zgadłem? ;-)

    Piotrek

  • 30. Data: 2009-08-28 13:18:39
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Piotrek wrote:

    > Skoro pieniądze pożyczasz, to zgaduję że 2% PCC zapłaciłaś w ciągu 14
    > dni od daty umowy pożyczki. Zgadłem? ;-)
    >
    > Piotrek

    Jest zwolnienie dla umów do 1000 pln oczywiście.

    Piotrek