  • 1. Data: 2007-05-31 10:41:24
    Temat: ewidencja przychodów
    Od: m...@i...pl

    Czy mogę prowadzić ewidencję przychodów (ryczałt) wg własnego wzoru w
    komputerze, czy tez wpisy musza byc na papierze? Chętnie skorzystam z
    podpowiedzi doświadczonych w tej kwestii. Jak jest wygodniej (i
    zgodnie z przepisami:))?

  • 2. Data: 2007-05-31 11:23:35
    Temat: Re: ewidencja przychodów
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 31-05-2007 o 12:41:24 <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > komputerze, czy tez wpisy musza byc na papierze? Chętnie skorzystam z
    > podpowiedzi doświadczonych w tej kwestii. Jak jest wygodniej (i

    Czemu nie przeczytasz przepisów?

  • 3. Data: 2007-05-31 12:10:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 31 May 2007, m...@i...pl wrote:

    > Czy mogę prowadzić ewidencję przychodów (ryczałt) wg własnego wzoru w
    > komputerze,

    http://podatki.pl/akty/171202.htm

    To jest PRZEPIS, rejestracja wymagana ale darmowa.

    > czy tez wpisy musza byc na papierze?

    1. nie mam "doświadczenia", prowadzę KPiR
    2. ...ale przepisy są podobne ;)
    3. i ciągle nie wiem, dlaczego tego rozporządzenia nie znasz :O

    Muszą być na papierze. W postaci wydruku, raz na miesiąc.

    +++
    § 10. Podatnik może prowadzić ewidencję przy użyciu technik
    informatycznych. Na koniec każdego miesišca, w terminie,
    o którym mowa w § 8, podatnik jest obowišzany sporzšdzić
    wydruk zapisów dokonanych za dany miesišc.
    Wydruk powinien być zgodny z wzorem ewidencji okreœlonym
    w załšczniku do rozporzšdzenia.
    § 15. Wykaz może być prowadzony przy zastosowaniu technik informatycznych.
    W tym przypadku § 10 stosuje się odpowiednio.
    ---

    I przeczytaj CAŁOŚĆ!!!!

    pzdr, Gotfryd