  • 1. Data: 2003-01-16 11:55:09
    Temat: grupy wierzytelności
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Gdzie szukać przepisu mówiącego do której grupy zaliczyc wierzytelność lub
    jakie sa to grupy??

    galis

  • 2. Data: 2003-01-16 11:57:47
    Temat: Re: grupy wierzytelności
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

    Użytkownik "Galis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie szukać przepisu mówiącego do której grupy zaliczyc wierzytelność lub
    > jakie sa to grupy??
    >
    > galis

    O to chodzi?
    http://www.syndycy.com.pl/prawo_upadlosciowe.html
    Art. 204

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 3. Data: 2003-01-16 12:05:16
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    > O to chodzi?
    > http://www.syndycy.com.pl/prawo_upadlosciowe.html
    > Art. 204
    >
    > Pozdrawiam
    > Kasia

    chyba tak,
    Wspólnota mieszkaniowa złożyla do sądu sprawe o zapłatę wierzytelności i sąd
    zwrócil im aby okreslil w której grupie znajduje się ta wierzytelność
    Ten art. 204 ma do tego zastosowanie??

    pozdrawiam
    galis

  • 4. Data: 2003-01-16 12:07:52
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

> [...]
    sąd
    > zwrócil im aby okreslil w której grupie znajduje się ta wierzytelność

    Tam jest wymieniona kolejność, wg której wierzytelności będą zaspokajane z
    masy upadłości. Wymieniona kolejność to kategoria do której dana
    wierzytelność należy.
    Jeżeli w Twoim przypadku nie jest to upadłość dłużnika to nie wiem, czy
    podlega pod to samo prawo :( Może na pl.soc.prawo zapytaj?

    Kasia

  • 5. Data: 2003-01-16 12:14:02
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

> [...]
    > Jeżeli w Twoim przypadku nie jest to upadłość dłużnika to nie wiem,
    > czy podlega pod to samo prawo :( Może na pl.soc.prawo zapytaj?

    chyba to samo się stosuje
    dzięki

    pozdrawiam
    galis