  • 1. Data: 2009-10-13 21:45:16
    Temat: jakie dokumenty przetrzymywac do emerytury?
    Od: "mzmich88" <U...@p...fm>

    Witam, prossze o porade jakie dokumenty nalezy bezwzglednie przechowywac i
    gromadzic na przyszlosc - jesli chodzi o emeryturke...

    micahl

  • 2. Data: 2009-10-13 21:47:29
    Temat: Re: jakie dokumenty przetrzymywac do emerytury?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-10-2009 o 23:45:16 mzmich88 <U...@p...fm> napisał(a):

    > Witam, prossze o porade jakie dokumenty nalezy bezwzglednie przechowywac
    > i gromadzic na przyszlosc - jesli chodzi o emeryturke...

    Świadectwa ukończenia szkoły/studiów/kursów - emerytury odwołano.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-10-13 22:38:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    Dnia 13-10-2009 o 23:45:16 mzmich88 <U...@p...fm> napisał(a):

    > Witam, prossze o porade jakie dokumenty nalezy bezwzglednie przechowywac
    > i gromadzic na przyszlosc - jesli chodzi o emeryturke...

    Banknoty emitowane przez NBP - najlepiej zdematerializowane w rosadny sposob
    lub ztezauryzowane jakos.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-10-14 07:55:33
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    SDD wrote:
    > U?ytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Dnia 13-10-2009 o 23:45:16 mzmich88 <U...@p...fm> napisa?(a):

    > Banknoty emitowane przez NBP - najlepiej zdematerializowane w rosadny sposob
    > lub ztezauryzowane jakos.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Wy to dopiero macie złe charaktery!

    Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z tego, że być może właśnie
    zawaliliście wątkotwórcy jego dobrze poukładany świat.

    Piotrek