  • 1. Data: 2003-04-24 18:06:21
    Temat: krótkie pytanka o pdof - PIT
    Od: "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Witam,
    mam 2 pytania związane z Pitem 37: (wydaje się, że są banalne):

    1. gdzie wpisać zasiłek dla bezrobotnych? - do emerytur?
    2. w roku 2001 (a więc poprzedni pit) miałem limit na remonty 5390 (bo:
    wydatki na remonty, fundusz remontowy w spółdzielni oraz kuchenka gazowa). W
    ub. roku (a więc obecny pit) był tylko fundusz remontowy - czy jednak limit
    pozostaje mi ten sam?

    Z góry bardzo wszystkim dziękuję za odpowiedzi,

    Pozdrawiam,
    Zbiggy.

  • 2. Data: 2003-04-24 21:08:38
    Temat: Re: krótkie pytanka o pdof - PIT
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam 2 pytania związane z Pitem 37: (wydaje się, że są banalne):
    >
    > 1. gdzie wpisać zasiłek dla bezrobotnych? - do emerytur?
    pozycje 63 - 67

> [...]
    > wydatki na remonty, fundusz remontowy w spółdzielni oraz kuchenka gazowa).
    > ub. roku (a więc obecny pit) był tylko fundusz remontowy - czy jednak
    Tak bo limit jest na trzy lata. Znaczy to że łącznie rozpatruje się wydatki
    za lata
    2000 - 2002. Należy się okazać wrazie czego (kontroli) dokumentami z lat
    wcześniejszych uprawniających do limitu w podanej wysokości.

    > Z góry bardzo wszystkim dziękuję za odpowiedzi,
    Proszę bardzo.
    [kurdebalans]

  • 3. Data: 2003-04-25 22:06:59
    Od: "Zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kurdebalans" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę bardzo.
    > [kurdebalans]

    dzięki a jeszcze krótsze - czy powiększając sobie KUP w pracy na jeden etat
    poza miejscem zamieszkania (160km) muszę mieć jakies dowody (bilety itp.)
    czy wystarczy zestawienie miejsca zameldowania i zatrudnienia?

    Zbiggy

  • 4. Data: 2003-04-26 18:30:37
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Zbiggy" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poza miejscem zamieszkania (160km) muszę mieć jakies dowody (bilety itp.)
    > czy wystarczy zestawienie miejsca zameldowania i zatrudnienia?

    ------------------------------------
    Jeśli są te ustawowo zwiększone to nic nie musisz tworzyc oprócz tego że
    mieszkasz i pracujesz w innej miejscowości .Chyba że chcesz wykazać
    rzeczywiste to wtedy bilety imnienne.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-04-26 19:12:51
    Od: "Zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli są te ustawowo zwiększone to nic nie musisz tworzyc oprócz tego że
    > mieszkasz i pracujesz w innej miejscowości .Chyba że chcesz wykazać
    > rzeczywiste to wtedy bilety imnienne.
    > Wiola

    wielkie dzięki, pit już gotowy :))

    Zbig