  • 1. Data: 2004-06-07 15:12:12
    Temat: oplaty dla zus po zalozeniu DG jesli mam etat
    Od: hs <w...@o...pl>

    Witam!

    przepraszam z gory za moj post, jesli byl wiele razy drazony.
    Szukam potwierdzenia na to, ze po otwarciu wlasnej DG bedac na etacie
    bede placil wylacznie ubezpieczenie zdrowotne, czyli ok. 150 zl.
    Kolega mi mowil, ze cos w tej kwestii mialo sie zmienic. jesli to
    prawda to w jaki sposob? na lepsze czy na gorsze.

    z gory dziekuje za odpowiedz

    --
    pozdrawiam,
    hs

  • 2. Data: 2004-06-07 17:31:05
    Temat: Re: oplaty dla zus po zalozeniu DG jesli mam etat
    Od: "ziolo" <z...@p...fm>

    > Szukam potwierdzenia na to, ze po otwarciu wlasnej DG bedac na etacie
    > bede placil wylacznie ubezpieczenie zdrowotne, czyli ok. 150 zl.
    Na dzień dzisiejszy tak.

    > Kolega mi mowil, ze cos w tej kwestii mialo sie zmienic. jesli to
    > prawda to w jaki sposob? na lepsze czy na gorsze.
    Też słyszałem takie ploty - podobno od 1 stycznia 2005 prowadzący DG
    będą musieli opłacać wszystkie składki, nie tylko zdrowotną. Ale wątpię,
    żeby
    to przeszło - moim zdaniem wówczas sporo prowadzących ten typ działalności
    z niej zrezygnuje i wejdzie w "szarą strefę".

  • 3. Data: 2004-06-07 18:43:42
    Od: "ewka" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > Kolega mi mowil, ze cos w tej kwestii mialo sie zmienic. jesli to
    > prawda to w jaki sposob? na lepsze czy na gorsze.

    zmieniło się;
    na razie na lepsze: ze 153,57zł zeszli na 147,05zł

  • 4. Data: 2004-06-08 10:07:19
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Użytkownik "ewka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zmieniło się;
    > na razie na lepsze: ze 153,57zł zeszli na 147,05zł
    >
    > Bardzo proszę podaj ewka źródło tej dobrej informacji i od kiedy
    obowiązuje
    TH

  • 5. Data: 2004-06-08 10:11:41
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Użytkownik "TH" <i...@t...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ewka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > obowiązuje
    > TH
    >
    > OK znalazłam na stonach ZUS ale to dopiero od czerwca do sierpnia.
    TH