  • 1. Data: 2004-06-07 12:08:22
    Temat: kilometrówka w firmie
    Od: "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>

    Witam,

    proszę o informację - sprawa wygląda następująco:
    - pracownik (cały etat - umowa o pracę) ma przyznaną kilometrówke w
    wysokości 200km na miesiąc.
    - następnie pracownik przechodzi na pół etatu
    - księgowa mówi że ma on odliczać od 22 dni w miesiącu ilość dni w
    których nie pracuje (tj. wtorek, czwartek - pracuje on w poniedziałki,
    środy i piątki) jako inna nieobecności w pracy (formularz rozliczenia
    kilometrówki) i dalej obliczyć należności
    - czy jest to zgodne z przepisami?

    mam nadzieję że wystarczająco jasno wyjaśniłem problem

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam,
    Kris
    --
    -

  • 2. Data: 2004-06-07 12:13:58
    Temat: Re: kilometrówka w firmie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Kris Anrod napisał:

> [...]
    > środy i piątki) jako inna nieobecności w pracy (formularz rozliczenia
    > kilometrówki) i dalej obliczyć należności

    Jest zgodne. Ryczałt za jazdy lokalne zmniejsza sie o 1/22 za każdy
    dzień nieobecności w pracy, rowniez gdy ta nieobecnośc wynika ze sposobu
    organizacji pracy (a więc nie tylko choroba, urlop ale i delegacja
    zamiejscowa trawjąca cały dzień, dni wolne ze względu na mniejszy wymiar
    czasu pracy itp.).

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl