  • 1. Data: 2006-02-08 17:25:27
    Temat: problemy z us - pod. lin.
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pewien problem z "opiekujaca" sie mna Pania z US. Otoz dwa lata temu
    wyslalem poczta oswiadczenie o wyborze liniowego podatku. Ostatnio Pani z US
    porpsila zebym przyszedl do niej. Powiedziala, ze ona nie ma takiego
    oswiadczenia i mam zlozyc korekte pitu rocznego bo zlozylem oczywiscie PIT
    36L. Zanioslem jej kopie oraz dowod nadania ale powiedziala, ze chce ja
    oszukac, ze oswiadczenie napisalem teraz a dowod nadania jest pewnie z
    czegos innego bo nie ma na nim napisane czego dotyczylo i ponownie kazala
    zlozyc korekte pitu rocznego twierdzac, ze nie moge stosowac podatku
    liniowego.
    Co robic? Czy rzeczywiscie brak opisu na dowodzie nadania dyskwalifikuje
    taki dowod? Czy mam sie poddac presji dla swietego spokoju? Pania byla
    bardzo nieuprzejma.

    Chris

  • 2. Data: 2006-02-08 18:13:28
    Temat: Re: problemy z us - pod. lin.
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik CHRIS napisał:
> [...]
    > Co robic? Czy rzeczywiscie brak opisu na dowodzie nadania dyskwalifikuje
    > taki dowod? Czy mam sie poddac presji dla swietego spokoju? Pania byla

    Napisz na dowodzie nadania, że w środku było oświadczenie o wyborze
    sposobu opodatkowania:-)
    Na poważnie: Poczta Polska na razie nie świadczy usługi potwierdzania
    zawartości przesyłek.
    Poproś panią, żeby Ci przedstawiono:
    1. Wszystko na pismie, począwszy od jej prośby o korektę z podaniem
    podstawy prawnej.
    2. Kopertę, którą wtedy wysłałeś oraz kopię wpisu w rejestrze
    korespondencji przychodzącej dotyczącą tamtej korespondencji.
    Możesz też pani powiedzieć, że jeśli jeszcze raz, nie mając
    wystarczających dowodów, będzie Ci zarzucać popełnienie przestępstwa
    podasz ją do sądu.

    pzdr

    Tomek

    Domeny w Twoim zasiegu...
    Sprawdz: http://link.interia.pl/f1901

  • 3. Data: 2006-02-08 18:57:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    CHRIS wrote:
> [...]
    > Co robic? Czy rzeczywiscie brak opisu na dowodzie nadania dyskwalifikuje
    > taki dowod? Czy mam sie poddac presji dla swietego spokoju? Pania byla

    Skoro dowód nadanie jest z czegoś innego to niech w swojej dokumentacji
    znajdzie co to było.

  • 4. Data: 2006-02-10 20:11:29
    Od: "Paweł Hałas" <p...@i...pl>

> [...]
    >Co robic? Czy rzeczywiscie brak opisu na dowodzie nadania dyskwalifikuje
    >taki dowod? Czy mam sie poddac presji dla swietego spokoju? Pania byla

    Witam...
    Podobnie jak mój przedmówca radzę: jeżeli jej coś nie gra to niech wystosuje
    odpowiednie pismo a Ty się wtedy do niego ustosunkujesz.
    Jak to nie pomoże i będzie się upierać - skontaktuj się ze mną na
    f...@i...pl - ja się tym zajmę - nie znoszę takiego traktowania
    podatników...

    Pozdrawiam
    PAweł