  • 1. Data: 2004-04-29 09:18:46
    Temat: rozporządzenia sztuków dwóch
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie
    wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług
    Pełną treść można zobaczyć na stronie:
    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=135&id=33171

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie zwrotu
    podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, zasad wystawiania
    faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których
    nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług
    Pełną treść można zobaczyć na stronie:
    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=135&id=33172

    a mógł to przecież podać jutro ... i to o 23.30 ....

    chciałem dodać załącznik .. bo na strony to ciężko się dostać

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2004-04-29 15:24:06
    Temat: Re: rozporządzenia sztuków dwóch
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Apr 2004, fart wrote:

    >+ Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r.
    [...]
    >+ a mógł to przecież podać jutro ... i to o 23.30 ....

    Hm... to tak jak "uśmiechnął się i pogłaskał" ;) ?
    Ktoś już tłumaczył (radio) że jutro nie bardzo: cały rząd wyjeżdża
    do Brukseli !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-04-29 16:56:59
    Od: "Piotrek" <p...@n...org>

> [...]
    > faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których
    > nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług

    Fajne - czytam czytam i nie mogę odnaleźć informacji czy faktura ma zawierać
    podpis wystawiającego i odbiorcy...
    Jedyny podpis jaki znalazłem to w par. 13.
    Może niedowidzę? Niech ktoś mnie oświeci - bo już oczopląsu dostaję od
    czytania tego w kółko...

    Piotrek.

  • 4. Data: 2004-04-29 17:10:04
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Thu, 29 Apr 2004 18:56:59 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Piotrek
    napisał(a):

> [...]
    > Jedyny podpis jaki znalazłem to w par. 13.
    > Może niedowidzę? Niech ktoś mnie oświeci - bo już oczopląsu dostaję od

    Ja też nie znalazłem. Czyżby koniec z podpisami i upowaqżnieniami do
    wystawiania FV ??? Dorównanie do innych krajów.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 5. Data: 2004-04-29 17:31:54
    Od: "Piotrek" <p...@n...org>

    > Ja też nie znalazłem. Czyżby koniec z podpisami i upowaqżnieniami do
    > wystawiania FV ??? Dorównanie do innych krajów.

    Założę się, że po imprezce u Leszka na kacu po prostu zapomniało się...
    Niedługo pewnie zaktualizują... :)

  • 6. Data: 2004-04-29 17:36:05
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Piotrek <p...@n...org> wrote:

    > Założę się, że po imprezce u Leszka na kacu po prostu zapomniało się...
    > Niedługo pewnie zaktualizują... :)

    Ja raczej sądzę, że wymusiła to na nich wymiana wewnątrzwspólnotowa - no
    bo wymagać podpisu od gościa z Portugalii? Dzwonić do niego i prosić,
    żeby odesłał podpisaną fakturę? Przecież on nie połapie się po jaką
    cholerę odsyłać ;)

    Nie znalazłem niestety w rozporządzeniu informacji, co będzie potwierdzeniem
    dostarczenia towaru do kraju UE pozwalającym na zastosowanie stawki 0%...

    P.

  • 7. Data: 2004-04-29 18:46:53
    Od: "Piotrek" <p...@n...org>

> [...]
    > bo wymagać podpisu od gościa z Portugalii? Dzwonić do niego i prosić,
    > żeby odesłał podpisaną fakturę? Przecież on nie połapie się po jaką

    No dobra, ale to się tyczy podpisu odbiorcy a co z podpisem wystawiającego?
    Dla mnie np. byłoby to całkiem przydatne - wysyłałbym faktury e-mailem w PDF
    :)
    W końcu poczułbym się trochę jak w XXI wieku...

    Piotrek.

  • 8. Data: 2004-04-29 19:12:17
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Piotrek <p...@n...org> wrote:
> [...]
    > :)
    > W końcu poczułbym się trochę jak w XXI wieku...

    Nie wiem, w art. 106, ust. 10 ustawy piszą o rozporządzeniu, które
    określi w jaki sposób można wysyłać faktury w formie elektronicznej,
    tak, żeby były nienaruszalne i niezaprzeczalne. Rozporządzenia oczywiście
    nie ma. Tak więc jesteś w XXI wieku, tyle że w Polsce ;)

    P.

  • 9. Data: 2004-04-29 20:56:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Apr 2004, Paszczak wrote:
    [...]
    >+ Nie znalazłem niestety w rozporządzeniu informacji, co będzie potwierdzeniem
    >+ dostarczenia towaru do kraju UE pozwalającym na zastosowanie stawki 0%...

    ...znaczy: "wszystko i nic" ?
    Dowodem może być wszystko, a "czy uznamy to zależy" ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 10. Data: 2004-04-30 06:23:28
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    wiadomości
    n.zabrze.pl...
    > On Thu, 29 Apr 2004, Paszczak wrote:
    > [...]
    >
    > ...znaczy: "wszystko i nic" ?
    > Dowodem może być wszystko, a "czy uznamy to zależy" ?

    Nie przesadzaj, poczytaj VI Dyrektywę
    będzie raczej raczej "musimy uznać" :)

    Stasiek G.