  • 1. Data: 2010-02-28 08:21:17
    Temat: sprzedaż zagraniczna a vat
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jak sprzedawać za granicę z vat czy bez? mam vat eu

    jak się nalicza vat w przypadku
    1. sprzedaży w eu
    - wg. stawek danego państwa
    - wg. polskich stawek vat 22%
    - bez vat

    2. sprzedaży poza stefe vat eu, np. USA
    - wg. stawek danego państwa
    - wg. polskich stawek vat 22%
    - bez vat

  • 2. Data: 2010-02-28 08:48:49
    Temat: Re: sprzedaż zagraniczna a vat
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-02-2010 o 09:21:17 zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > jak sprzedawać za granicę z vat czy bez? mam vat eu

    Ale CO sprzedawać (bynajmniej nie chodzi mi o gazy cieplarniane) ?

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-03-01 09:34:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Feb 2010, Tomek wrote:

    > Ale CO sprzedawać (bynajmniej nie chodzi mi o gazy cieplarniane) ?

    ...to ja bym jeszcze dopytał KOMU i ILE (pamiętając o podatnikach
    niepodlegających, którzy mogą zamówić wysyłkowo dajmy na to jedną
    żarówkę 100W ;))

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2010-03-01 13:37:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > ...to ja bym jeszcze dopytał KOMU i ILE (pamiętając o podatnikach
    > niepodlegających, którzy mogą zamówić wysyłkowo dajmy na to jedną
    > żarówkę 100W ;))

    wirtualne pieniądze do gry