  • 1. Data: 2002-05-27 07:04:43
    Temat: stara ustawa o rachunkowości
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Koledzy i koleżanki, czy ma ktos w Was link to starej ustawy o
    rachunkowośi (tez sprzed 01.01.2002) albo ustawe w jakims przyzwoitym
    formacie (rtf, pdf, nie .doc :-))
    Wszystki zbiory mam aktualizowane i nagle stara ustawa mi "wypadła" a
    bardzo jej potrzebuję "na wczoraj".
    Z góry dziekuję

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2002-05-27 08:05:41
    Temat: Re: stara ustawa o rachunkowości
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...
> [...]
    > formacie (rtf, pdf, nie .doc :-))
    > Wszystki zbiory mam aktualizowane i nagle stara ustawa mi "wypadła" a

    Jakby nie znalazło się nic w przyzwoitym formacie to mam .txt w latin2 z
    ostatnią aktualizacją z 1999.

  • 3. Data: 2002-05-27 08:52:48
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

> [...]

    > formacie (rtf, pdf, nie .doc :-))
    > Wszystki zbiory mam aktualizowane i nagle stara ustawa mi "wypadła" a

    C:\ip2001\bap\teksty\ra290994.htm

    pozdrawiam Agnieszka

  • 4. Data: 2002-05-27 09:14:16
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Kinga napisał:

    > C:\ip2001\bap\teksty\ra290994.htm

    Nie chcę sie czepiać, ale gdzie leży ten dysk c: ?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-05-27 10:41:44
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Nie chcę sie czepiać, ale gdzie leży ten dysk c: ?
    >
    > Maddy

    U admina na podatki.pl :-))))))))))))))))))

  • 6. Data: 2002-05-27 11:18:48
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    > Nie chcę sie czepiać, ale gdzie leży ten dysk c: ?

    teraz kliknij ;)

    file:///C:\ip2001\bap\teksty\ra290994.htm