  • 1. Data: 2004-12-02 00:14:59
    Temat: stypendium specjalne - podatek?
    Od: "Turtle" <g...@p...onet.pl>

    Więc tak:
    dostałem wyrównanie za I-VII 2004 - dostalem kase 30.11 - okrągła suma - nic
    nie wskazuje na to, ze podatek odprowadziła uczelnia.... Dzwonilem do US - a
    tam miły pan po
    przeczytaniu ustawy zinterpretował to
    jako pomoc dla osób niepełnospr. ze srodków szkoły/uczelni /stypendium jest
    przyznawane w zaleznosci od wysokosci stopnia niepelnospr. - mam najwyzszy
    stopien/.
    i wg. niego ta pomoc jest zwolniona z podatku.
    Czy jest ok - czy mam płacić te 19%? :]

    THX za odpowiedź :)

    Pozdr.
    Turtle

  • 2. Data: 2004-12-08 12:10:45
    Temat: Re: stypendium specjalne - podatek?
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Czy jest ok - czy mam płacić te 19%? :]

    Jeśli NIE przekroczysz 279pln dochodu w roku
    podatkowym to NIE.
    Jeśli przekroczysz - pytanie pozostawiam otwarte.
    Proponuję odszukać tego pana w US i poprosić
    o to samo, tylko na piśmie.

    PawelZ