  • 1. Data: 2004-01-07 14:30:09
    Temat: ulga remontowa 2003-2005
    Od: Mirek.p <m...@w...pl>

    Cześć
    Nie dokońca wiadomo co ma znaczyć określenie że ulga remontowa jest trzyletnia:
    Czy aby z niej zkorzystać muszę poczynić wydatki na remont w 2003 czy mogę to zrobić
    dopiero w 2004 lu w 2005?
    Jesli ktoś zna poprawną interpretację proszę o podpowiedź.
    Z gory dziekuję i pozdrawiam

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-01-07 19:40:59
    Temat: Re: ulga remontowa 2003-2005
    Od: "Elżbieta Wojtala" <e...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Mirek.p" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    to zrobić dopiero w 2004 lu w 2005?
    > Jesli ktoś zna poprawną interpretację proszę o podpowiedź.

    Wyszła już oficjalna interpretacja. Ulgę remontową można rozpocząć w 2004
    lub 2005 r.

  • 3. Data: 2004-01-07 21:38:51
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

    > Czy aby z niej zkorzystać muszę poczynić wydatki na remont w 2003 czy mogę
    to zrobić dopiero w 2004 lu w 2005?

    Nie musi Pan ponosic wydatkow w 2003 r. Ulga obejmuje lata 2003, 2004, 2005
    czyli w tych latach moze Pan ja odliczyc od dochodu. Moze Pan poniesc
    pierwsze wydatki w 2005 roku i ulga nie przepadnie.

    pozdrawiam,

    Marcin K.

    ps. prosze nastepnym razem zaczac poszukiwania od www.google.pl zanim zada
    Pan pytanie na grupie - temat byl przerabiany kilka dni wczesniej

  • 4. Data: 2004-01-08 00:26:23
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...pl>

> [...]
    > czyli w tych latach moze Pan ja odliczyc od dochodu. Moze Pan poniesc
    > pierwsze wydatki w 2005 roku i ulga nie przepadnie.

    A czy w takim razie można na rok 2004 wybrać podatek liniowy,
    a w 2005 wrócić do progresywnego i wtedy skonsumować ulgę?