  • 1. Data: 2002-08-29 10:04:10
    Temat: umowa kupna-sprz.
    Od: "Wojciech Bomba" <c...@p...trzepak.pl>

    witam
    sprzedalem komputer pewnej firmie na umowe kupna-sprzedazy, czy musze
    odprowadzic jakis podatek ?

  • 2. Data: 2002-08-30 19:51:27
    Temat: Re: umowa kupna-sprz.
    Od: "pinokio" <m...@i...pl>

    witam

    oczywiscie jest podatek od kupna-sprzedazy
    dla osoby nie prowadzacej dzialalnosc gospodarczej,
    wypelnia sie dokumenty na druczku specjalnym z urzedu
    skarbowego - jak przy kupnie/sprzedazy samochodu
    osobowego...
    jest to obowiazek podatowy, skale podatkowa
    okresla urzad podatkowy

    pozdrawiam
    pinokio

  • 3. Data: 2002-09-01 09:34:31
    Od: "Jolanta B" <j...@p...onet.pl>

    witam

    jezeli wartosc transakcji jest wyzsza od 1000 pln - placisz 2% oplaty
    skarbowej (solidarnie z kupującym).

    pozdrawiam Jola

  • 4. Data: 2002-09-01 15:34:43
    Od: "Wojciech Bomba" <c...@p...trzepak.pl>

    > jezeli wartosc transakcji jest wyzsza od 1000 pln - placisz 2% oplaty
    > skarbowej (solidarnie z kupującym).

    o to mi wlasnie chodzilo, dzieki bardzo za odpowiedzi