  • 1. Data: 2004-02-13 07:33:29
    Temat: wynagrodzenie z funduszu phare
    Od: bubbbbaaaaa <1...@w...pl__________WYWAL>

    Czesc.
    Czy prawda jest ze wynagrodzenie ( u. o dzielo ) ktore pochodzi z
    dotacji europejskich nie podlega opodatkowaniu??

    Jesli ktos znalby podstawe prawna ew. takiej sytuacji, bylby wdzieczny
    za podanie.

    pozdr
    bubciiuu

  • 2. Data: 2004-02-13 09:44:02
    Temat: Re: wynagrodzenie z funduszu phare
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Tak prawda.
    cytuje pismo Min.Fin. z dnia 23.01.1997 Nr PO 5/AMR-0100/97

    "W zwiazku z naplywajacymi pytaniami dot. stosowania przepisu art. 21 ust. 1
    pkt. 46 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r o pod. doch. od osób fizycznych w
    brzmieniu nadanym przez art. 1 pkt. 7 lit. h, ustawy z dnia 21 listopada
    1996 r o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U.Nr 137
    poz. 638) obowiazujacy od dnia 1 stycznia 1997 r Ministerstwo Finansów
    informuje :
    Zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt. 46 od dnia 1.01.1997 r wolne od podatku
    dochodowego sa przychody pochodzace z miedzypanstwowych instytucji
    finansowych lub ze srodków przyznanych przez rzady obcych panstw na
    podstawie umów zawartych z tymi instytucjami lub panstwami przez Rade
    Ministów wlasciwego ministra lub agencje rzadowe oraz odsetki od tych
    przychodów lub srodków lokowanych na bankowych rachunkach terminowych.
    Powyzsze zwolnienie obejmuje te przychody, których zródlem finansowania sa
    srodki pochodzace z miezypanstwowych instytucji finansowych lub ze srodków
    przyznanych przez rzady obcych panstw, zarówno o charakterze zwrotnym jak i
    bezzwrotnym.
    W praktyce oznacza to, iz przychody osób fizycznych (np. w postaci
    wynagrodzen ze stosunku pracy, umów zlecenia lub umów o dzielo) pochodzace z
    rachunku na którym ulokowane sa srodki pomocowe, spelniajace warunki
    okreslone w art. 21 ust. 1 pkt. 46 ustawy o podatku dochodowym od osób
    fizycznych nie podlegaja opodatkowaniu.
    Wolny od podatku dochodowego jest takze przychód osób fizycznych pochodzacy
    bezposrednio od osoby prawnej dysponujacej srodkami pomocowymi przyznanymi
    przez te instytucje lub rzady obcych panstw." koniec cytatu.
    Milej lektury
    TH

  • 3. Data: 2004-02-13 09:59:23
    Od: bubbbbaaaaa <1...@w...pl__________WYWAL>

    dzieki ;-)))

  • 4. Data: 2004-02-13 10:25:34
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Nie ma sprawy, ja tez jak czegos nie wiem to pytam i dobrzy ludkowie odpowiadaja.
    Drobna uwaga na przyszlosc, jak odpowiadasz to wycinaj informacje które dostajesz
    bo sa tacy co za to opieprzaja.
    Pozdrawiam TH

  • 5. Data: 2004-02-13 11:46:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello TH,

    Friday, February 13, 2004, 11:25:34 AM, you wrote:

    > Nie ma sprawy, ja tez jak czegos nie wiem to pytam i dobrzy ludkowie
    > odpowiadaja. Drobna uwaga na przyszlosc, jak odpowiadasz to wycinaj
    > informacje które dostajesz bo sa tacy co za to opieprzaja.

    Są też tacy, co opieprzają za HTML. Czuj się opieprzony ;-P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2004-02-13 13:41:57
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    > Hello TH,
    >
    > Są też tacy, co opieprzają za HTML. Czuj się opieprzony ;-P

    A CO TO JEST TO HTML bo naprawdę nie wiem ? . TH

  • 7. Data: 2004-02-13 13:53:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik TH napisał:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A CO TO JEST TO HTML bo naprawdę nie wiem ? . TH

    A tego to sie juz domyśliliśmy.
    Idź popros tate albo starszego brata zeby Ci czytnik skonfigurował
    poprawnie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2004-02-13 15:36:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Feb 2004, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    >+
    >+ Są też tacy, co opieprzają za HTML. Czuj się opieprzony ;-P

    A mnie to mój pine kazał opieprzyć poprzednika (TH) za
    kodowanie:

    [ The following text is in the "ISO-8859-1" character set. ]
    [ Your display is set for the "ISO-8859-2" character set. ]
    [ Some special characters may be displayed incorrectly. ]

    ...i do groźby się dostosował wężyki jakoweś tajemne pokazując :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2004-02-13 21:21:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Friday, February 13, 2004, 4:36:30 PM, you wrote:

    > A mnie to mój pine kazał opieprzyć poprzednika (TH) za
    > kodowanie:
    > [ The following text is in the "ISO-8859-1" character set. ]
    > [ Your display is set for the "ISO-8859-2" character set. ]

    Na dokładkę siakaś śmierdząca strasznie QPa :-Q

    > [ Some special characters may be displayed incorrectly. ]
    > ...i do groźby się dostosował wężyki jakoweś tajemne pokazując :)

    TheBat! i MyGate są bardzo tolerancyjne i jakoś się upiekło.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2004-02-13 21:22:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello TH,

    Friday, February 13, 2004, 2:41:57 PM, you wrote:

    > A CO TO JEST TO HTML bo naprawdę nie wiem ? . TH

    ROTFL!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl