  • 1. Data: 2006-12-03 13:45:28
    Temat: zwrot vat za mat bud
    Od: "Macias" <a...@b...cc>

    Chodzi o pkt, w ktorym napisano o roznych kwotach dla osob ktore korzystaly
    wczesniej z ulg i nie korzystaly, czy jezeli mam czesc faktur ktore sa z
    2005r i je rozpisalem do ulgi remontowej i czesc z 2006 ktore nie byly
    odliczane to moge te z 2006 odliczac z wyzsza kwota a te z 2005 z nizsza czy
    musze juz wszystkie rozliczac w/g nizszej?

  • 2. Data: 2006-12-03 14:27:55
    Temat: Re: zwrot vat za mat bud
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sun, 3 Dec 2006 14:45:28 +0100, Macias napisał(a):

> [...]
    > odliczane to moge te z 2006 odliczac z wyzsza kwota a te z 2005 z nizsza czy
    > musze juz wszystkie rozliczac w/g nizszej?

    Te które wykorzystałeś do ulgi remontowej obliczasz z mniejszą kwotą-
    załącznik "A" a te które nie były już z ulgą remontową- z wyższą -
    załącznik "B".
    Albo załączniki odwrotnie ;) - w każdym razie jest fajny programik do
    robienia tych wniosków :)

  • 3. Data: 2006-12-03 16:51:33
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    a wogole na jakiej zasadzie można odliczac ten vat? czy jezeli materiały
    były zakupione teraz to czy tez mozna odliczyc? a co z tymi co zakupie w
    przyszłym oku? zamierzam odliczac odsetki kredytowe od dochodu czy w tym
    przypadku to nie koliduje ze zwrotem vatu?
    Adi

  • 4. Data: 2006-12-03 17:55:24
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sun, 3 Dec 2006 17:51:33 +0100, Adi napisał(a):

    > a wogole na jakiej zasadzie można odliczac ten vat? czy jezeli materiały
    > były zakupione teraz to czy tez mozna odliczyc?

    Oczywiście (do 2007r.) o ile materiały te są na wykazie materiałów
    kwalifikujących się "do zwrotu".

    > a co z tymi co zakupie w przyszłym oku?

    Zwrot różnicy w podatku VAT za niektóre materiały ma ważność do 2007r.

    > zamierzam odliczac odsetki kredytowe od dochodu czy w tym przypadku

    Jakie odsetki od kredytu? Miałeś te prawa nabyte w roku (bodajże) 2002?
    Jeżeli nie - to jak sobie wyobrażasz odliczanie odsetek?
    To stare - ale:
    http://podatki.elfin.pl/index2wz.html?id=podatki/wia
    domosci//print.php3&id_artykulu=3069