  • 1. Data: 2004-10-25 14:15:56
    Temat: Renta rodzinna + umowa o prace + umowa o dzielo
    Od: "HASAN_SAS" <b...@N...nasz.walbrzych.pl>

    Witam.

    Pobieram rente z ZUS'u w ramach kontynuacji nauki i pracuje zatrudniony na
    umowe o prace. Moje zarobki sa na tyle niewielkie (1050zl brutto), ze nie
    zostala mi wstrzymana, ani pomniejszona renta. Teraz wykonalem znajomemu
    strone WWW i chcemy spisac umowe dzielo. Jak to sie bedzie mialo do mojej
    renty? Czy zostanie mi ona wstrzymana jest kwota w umowie o dzielo
    przekroczy jakis prog?

    Pozdrawiam
    HASAN_SAS

  • 2. Data: 2004-10-29 10:34:18
    Temat: Re: Renta rodzinna + umowa o prace + umowa o dzielo
    Od: "HASAN_SAS" <b...@N...nasz.walbrzych.pl>

> [...]
    > strone WWW i chcemy spisac umowe dzielo. Jak to sie bedzie mialo do mojej
    > renty? Czy zostanie mi ona wstrzymana jest kwota w umowie o dzielo

    Sam sobie odpowiem. Dzwonilem do zusu i powiedzieli, ze ich umowa o dzielo
    nie obchodzi.