  • 1. Data: 2010-01-20 21:33:29
    Temat: Sprawozdania do NBP za 2010
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    http://nbp.pl/home.aspx?f=/statystyka/sprawozdawczos
    c2010/podmioty.html

    Ktoś się już przez to przekopał? Wygląda na to, że trzeba
    teraz im skłądać papiery przez Internet.

    --
    Tomasz Zieliński

  • 2. Data: 2010-01-20 21:47:28
    Temat: Re: Sprawozdania do NBP za 2010
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-20 22:33, Tomek wrote:
    > http://nbp.pl/home.aspx?f=/statystyka/sprawozdawczos
    c2010/podmioty.html

    > Ktoś się już przez to przekopał? Wygląda na to, że trzeba
    > teraz im skłądać papiery przez Internet.

    Ciakawe czy ich system jest przygotowany na obsługę - lekko licząc -
    dodatkowych 500 tysięcy sprawozdających.

    Pytam na wypadek, gdyby wszyscy paypal-owcy postanowili spełnić
    obywatelski obowiązek ;-)

    Piotrek

  • 3. Data: 2010-01-20 21:47:48
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 22:33:29 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > http://nbp.pl/home.aspx?f=/statystyka/sprawozdawczos
    c2010/podmioty.html

    > Ktoś się już przez to przekopał? Wygląda na to, że trzeba
    > teraz im skłądać papiery przez Internet.

    I jeśli dobrze widzę (a pora późna) - zrobili wysokie progi
    sprawozdawczości
    dzięki czemu taka drobnica ja ja nie musi już nic składać!?
    Czyżby zobaczyli co się dzieje w ochonie przyrody i postanowili
    w ramach akcji PR trochę nas odciążyć :) ?

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-01-20 21:48:26
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 22:47:28 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

> [...]
    > dodatkowych 500 tysięcy sprawozdających.
    >
    > Pytam na wypadek, gdyby wszyscy paypal-owcy postanowili spełnić

    Zobacz nowe rozporządzenie - wygląda na to że drobnica już nic nie musi
    składać

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2010-01-26 13:07:26
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 22:48:26 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Zobacz nowe rozporządzenie - wygląda na to że drobnica już nic nie musi
    > składać

    Właśnie Miły Pan z NBP do mnie zadzwonił w związku z RACH-ami,
    i przy okazji się dowiedziałem że - jak to Pan ujął - "moje raportowanie
    umarło od 2010r. śmiercią naturalną", bo nie trzymam za granicą 3mln+.

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2010-01-26 13:20:28
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-26 14:07, Tomek wrote:
    > Właśnie Miły Pan z NBP do mnie zadzwonił w związku z RACH-ami, [...]

    Zgaduję, że takie RACH-y wisiały (wszystkie trzy się zmieściły),
    oprawione w ramki, w gabinecie prezesa i były pokazywane zagranicznym
    wycieczkom jako wzór dobrze spełnionego obywatelskiego obowiązku ;-)

    Piotrek

  • 7. Data: 2010-01-26 14:00:59
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 26-01-2010 o 14:20:28 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > Zgaduję, że takie RACH-y wisiały (wszystkie trzy się zmieściły),
    > oprawione w ramki, w gabinecie prezesa i były pokazywane zagranicznym
    > wycieczkom jako wzór dobrze spełnionego obywatelskiego obowiązku ;-)

    :) Swoją drogą Miły Pan zbyt przejęty nie był, więc chyba zbyt poważnie
    nikt
    tego raportowania i tak nie traktował.

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2010-01-27 07:52:27
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał

    :) Swoją drogą Miły Pan zbyt przejęty nie był, więc chyba zbyt poważnie
    nikt
    tego raportowania i tak nie traktował.
    ------------------------

    On może nie, ale inni - kto wie ;)
    Prawo dewizowe

    Art. 32a.

    Przedsiębiorcy wykonujący działalność kantorową oraz rezydenci i
    nierezydenci dokonujący czynności obrotu dewizowego, które podlegają
    ograniczeniom lub obowiązkom określonym w ustawie, są obowiązani, na
    potrzeby kontroli skarbowej oraz kontroli wykonywanej przez Prezesa
    Narodowego Banku Polskiego, przechowywać dokumenty związane z tą
    działalnością lub tymi czynnościami przez okres 5 lat, licząc od końca roku
    kalendarzowego, w którym wykonywali działalność kantorową lub dokonali danej
    czynności obrotu dewizowego.

    pozdr,

    m.w.

  • 9. Data: 2010-01-27 08:44:23
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-01-2010 o 08:52:27 my way <y...@s...tlen.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Art. 32a.
    >
    > Przedsiebiorcy wykonuj?cy dzia?alno?ae kantorow? oraz rezydenci i
    > nierezydenci dokonuj?cy czynno?ci obrotu dewizowego, które podlegaj?
    > ograniczeniom lub obowi?zkom okre?lonym w ustawie, s? obowi?zani, na
    > potrzeby kontroli skarbowej oraz kontroli wykonywanej przez Prezesa
    > Narodowego Banku Polskiego, przechowywaae dokumenty zwi?zane z t?
    > dzia?alno?ci? lub tymi czynno?ciami przez okres 5 lat, licz?c od konca
    > roku
    > kalendarzowego, w którym wykonywali dzia?alno?ae kantorow? lub dokonali

    To akurat problem nie jest, bo i tak do podatków trzeba trzymać wszystko
    po 7 lat.

    --
    Tomek