  • 1. Data: 2007-12-06 20:31:49
    Temat: Sprzedaż i usługi tylko dla firm a obowiązek posiadania kasy fiskalnej
    Od: Czarek <...@...pl>

    Witajcie,

    dotychczas byłem przekonany, że świadcząc usługi i sprzedając towary w
    relacji firma - firma, nie muszę posiadać kasy fiskalnej. Jednak mój
    znajomy prowadzący swoją DG już od dłuższego czasu, twierdzi coś
    przeciwnego.

    Cytuję: "w świetle obowiązującej ustawy jest tak że firmie nie musisz
    fiskalizowac sprzedaży ale jesli sprzedasz firmie to tracisz zwolnienie
    przedmiotowe z kasy fiskalenj czyli powinieneś ją mieć mimo że paragonów
    na niej nie bedziesz musiał wystawiac no bo sprzedajesz tylko firmom"

    Czy to prawda i czy prawdziwa jest teza, że sprzedając usługi i towary
    wyłącznie w relacji firma - firma, jestem zmuszony posiadać kasę fiskalną?

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 2. Data: 2007-12-06 21:57:23
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.12.2007 Czarek <...@...pl> napisał/a:
> [...]
    >
    > Czy to prawda i czy prawdziwa jest teza, że sprzedając usługi i towary
    > wyłącznie w relacji firma - firma, jestem zmuszony posiadać kasę fiskalną?

    Nieprawda.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2007-12-07 10:59:43
    Od: Wildcat <v...@g...com>

    On 6 Gru, 22:57, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Nieprawda.
    > --
    > Samotnik
    > Kosmetyki:http://www.pachnidelko.pl/
    > Biżuteria:http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

    To nie prawda.......zajrzyj do rozporządzenie w sprawie kas
    rejestrujących z 25.06.2007r. i ustawy o podatku od towarów i
    usług...przepisy mowią tylko o sprzedaży przy zastosowaniu kas
    rejestrujących dla osób fizycznych...nieprowadzących działalności
    gospodarczej...Pozdrawiam ;)

  • 4. Data: 2007-12-07 12:04:39
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

  • 5. Data: 2007-12-07 12:24:14
    Od: Czarek <...@...pl>

    Wildcat wrote:

> [...]
    > usług...przepisy mowią tylko o sprzedaży przy zastosowaniu kas
    > rejestrujących dla osób fizycznych...nieprowadzących działalności

    Hmmm.... nieprawda że nieprawda, czy tylko nieprawda?

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 6. Data: 2007-12-07 14:02:17
    Od: Wildcat <v...@g...com>

    On 7 Gru, 13:24, Czarek <a...@...pl> wrote:

    > Hmmm.... nieprawda że nieprawda, czy tylko nieprawda?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Czarek

    lol.........ale zamieszania z tym jednym slowem.....ok....nie to
    okienko...odpowiedz jest skierowana bezposrednio do pytającego ;-)
    "nie prawda" oznaczalo, iż nie zgadzam sie z opinia jego kolegi ;-)