  • 1. Data: 2003-01-22 16:54:07
    Temat: Teraz już i RM oprócz MF wyjaśnia sprawy podatkowe
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Według Rady Ministrów przepisy ordynacji podatkowej nie będą powodowały
    wszczęcia postępowania karno-skarbowego w razie złożenia przez podatnika
    korekty deklaracji, dlatego negatywnie zaopiniowała ona projekt
    nowelizacji ordynacji podatkowej, wyłączającej stosowanie kar w takich
    sytuacjach.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 2. Data: 2003-01-23 12:21:49
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > korekty deklaracji, dlatego negatywnie zaopiniowała ona projekt
    > nowelizacji ordynacji podatkowej, wyłączającej stosowanie kar w takich

    Ja tam nie spodziewałem się po nich niczego dobrego - skoro udało im
    się przeforsować taki przepis pozwalający na dodatkowe grabienie
    podatnika, to wiadomo że łatwo z tego nie zrezygnują.
    A uzasadnienie negatywnej opinii jest dla tej ekipy bardzo
    charakterystyczne -
    obłudne i bezczelne, do czego też już powoli się przyzwyczajam.

    pozd.Pix