  • 1. Data: 2002-07-17 11:00:45
    Temat: Uzywany samochod z Niemiec - jak amortyzowac?
    Od: "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org>

    Czesc. Wrocilem jak wredny bumerang, ale nie udalo mi sie niestety
    uzyskac wczesniej odpowiedzi na pytanie, czy samochod (srodek trwaly w
    DG), ktorego historia wyglada nastepujaco:

    a) 4 wlascicieli w Niemczech uzywalo go przez 12 lat (mam na to
    niemieckie dokumenty)
    b) 1 wlasciciel w Polsce uzywal miesiac
    c) ja jestem ostatnim wlascicielem

    amortyzuje jako uzywany (40%) czy normalnie (20%)?

    od tego zalezy czy przekrocze kwote wolna od podatku... :-\

    nijou

  • 2. Data: 2002-07-17 11:07:31
    Temat: Re: Uzywany samochod z Niemiec - jak amortyzowac?
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    40% - w ustawie o pdoof nie ma mowy kto ma wykorzystywać pojazd dłużej niż 6
    m-cy - Polak czy Niemiec. Używany to używany.

  • 3. Data: 2002-07-17 13:55:08
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Pulsar <p...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ah3ja7$9qh$...@n...tpi.pl...

    > 40% - w ustawie o pdoof nie ma mowy kto ma wykorzystywać pojazd dłużej niż
    6
    > m-cy - Polak czy Niemiec. Używany to używany.

    Używany jest. Amortyzacja przyśpieszona 40%.

    WS