  • 1. Data: 2008-09-24 15:50:31
    Temat: VIES a wielkosc liter :-)
    Od: r...@o...pl

    Z VIES dostaje dane kontrahentow w formacie:

    Autohandlung GmbH
    DOG STREET 14
    441 24 STOCKHOLM

    Nazwa firmy jest pisana wg dekalogu, a adres - tylko duzymi literami.
    Ja z kolei na fakturach zawsze podaje Dog Street 14, 441 24 Stockholm,
    jak Miodek przykazal.

    Na VAT-5 czy innych urzedowych druczkach pisza duzymi literami, ale
    konsekwentnie
    - nazwe i adres - wiec od razu widac ze tak maja w systemie i juz, a
    tutaj jest mix z tym VIES-em
    ze zwatpilem o co chodzi. Ktos ma pomysl ?

  • 2. Data: 2008-09-24 16:05:02
    Temat: Re: VIES a wielkosc liter :-)
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    r...@o...pl wrote:
    > Ktos ma pomysl ?

    Wciśnięty CAPS LOCK? ;-)

    P.

  • 3. Data: 2008-09-24 19:30:50
    Od: r...@o...pl

    On 24 Wrz, 18:05, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    > Wciśnięty CAPS LOCK? ;-)
    >
    > P.

    :-) Bardziej chodzi mi o to czy to jakies urzedowe europejskie adresy
    i tez trzeba na fakturze pisac duzymi literami bo potem jakis kontroll
    powie ze x to nie X czy jak :-)
    Co miesiac sie dowiaduje o kolejnych przepisach ktore pogwalcilem
    to sie wole upewnic, zwlaszcza ze wystawiam te faktury bez VAT.