  • 1. Data: 2006-04-20 15:20:41
    Temat: Wynajem mieszkania - kto placi podatek?
    Od: a...@o...pl

    Jestem najemca mieszkania i nie wiem kto ma placic przykazany
    podatek 8,5%. Poza tym w jakim odstepie czasu placi sie dany podatek
    i czy jest mozliwe, ze mam go placic co miesiac (jako najemca)?

  • 2. Data: 2006-04-20 16:37:48
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - kto placi podatek?
    Od: "hanna" <h...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <a...@o...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    > Jestem najemca mieszkania i nie wiem kto ma placic przykazany
    > podatek 8,5%. Poza tym w jakim odstepie czasu placi sie dany podatek
    > i czy jest mozliwe, ze mam go placic co miesiac (jako najemca)?
    -----------
    placi ten który wynajmuje_swoje_mieszkanie
    bo to on ma przychód.
    placisz co miesiac. mozesz wybrac ryczalt albo normalnie.

    hanka

  • 3. Data: 2006-04-20 16:56:50
    Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl>

    > Jestem najemca mieszkania i nie wiem kto ma placic przykazany
    > podatek 8,5%. Poza tym w jakim odstepie czasu placi sie dany podatek
    > i czy jest mozliwe, ze mam go placic co miesiac (jako najemca)?

    Wynajmujący ma obowiązek odprowadzić podatek, robi to za miesiąc , kiedy
    uzyskuje należność. Podatek 8,50% to znaczy, że zostało wybrane rozliczenie
    podatku dochodowego w formie ryczałtu. Pozdrawiam Areta

  • 4. Data: 2006-04-21 12:41:51
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

> [...]
    > podatek 8,5%. Poza tym w jakim odstepie czasu placi sie dany podatek
    > i czy jest mozliwe, ze mam go placic co miesiac (jako najemca)?

    Placi podatek ten kto mieszkanie Ci wynajal.

    Jacek

  • 5. Data: 2006-05-02 20:01:31
    Od: "a.r." <k...@w...pl>

    Płaci osoba wynajmująca (właściciel mieszkania) co miesiąc lub co kwartał ..